וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברדה ויתר על הרבה כסף. ייפגש שוב עם באר שבע"

3.6.2013 / 11:35

ניסיון נוסף לגשר על הפערים בין החלוץ לקבוצה: "אחד השחקנים המוערכים בבלגיה". דרקו טאסבסקי מועמד, דג'אני יסכם בקרוב?

"אליניב ברדה הסכים לוותר על הרבה כסף כדי לחזור לישראל. מדובר בחלוץ נבחרת ובאחד השחקנים המוערכים בבלגיה. הוא ייפגש שוב עם הפועל באר שבע וננסה לסכם את העסקה". כך אמרו אתמול (ראשון) מקורבים לעסקת אליניב ברדה, שמנסים לגשר על הפערים בין החלוץ למועדון.

עד כה נערכו שתי פגישות בין השחקנים למנכ"ל אסי רחמים וכעת ייעשה ניסיון לצרף את אלונה ברקת לפגישה, במטרה לבחון האם באמת ניתן יהיה להגיע לסיכום. גם בקרב האוהדים נשמעים קולות להחזיר את החלוץ למועדון. "יימכרו כאן אלפי מנויים שיחזירו את ההשקעה באליניב. כל העיר בטירוף סביבו", הבהירו.

הבלם מור שושן הוצע לקבוצה, אם כי אלישע לוי מחפש גם בלם זר. בימים הקרובים ינסו במועדון להגיע לסיכום עם הבלם בויאן מרקוביץ', שזכאי לקבל שש משכורות בשווי של כ-60 אלף דולר, תמורת עזיבה משום שהוא חתום על הסכם עד ינואר 2014. בינתיים מתקדם המשא ומתן עם קובי דג'אני. הצעה כבר הועברה לנציגי השחקן שעשוי לסכם בקרוב. גם שמו של דרקו טאסבסקי מעירוני קרית שמונה הועלה כמועמד וייתכן שתיעשה פנייה לגביו בהמשך השבוע.

אלישע לוי רוצה מאוד גם את דויד מנגה בקבוצה וייתכן שברקת תסכים להגדיל מעט את התקציב כדי להביא אותו. "תארו לכם קבוצה שבה משחקים ברדה ומנגה יחד, זה חלום עבור כל מועדון", אמרו בבאר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully