וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פתחה במשא ומתן עם אלעד גבאי

3.6.2013 / 8:58

המגן יישאר בארצות הברית, נציגו ישוחח עם ההנהלה במטרה לסכם השבוע לארבע שנים. לחצים גדולים על חריסטופי להגיע

מכבי חיפה פתחה אמש (ראשון) במשא ומתן כספי עם המגן אלעד גבאי, זאת לאחר שהשיחות בין המועדונים בנושא הסתיימו. גבאי עצמו הודיע כי לא יחזור עם הנבחרת לארץ ויאריך את שהותו בארצות הברית ולכן המשא ומתן מתקיים מול נציגיו. המגן, שעל מועמדותו לחיפה פורסם בוואלה! ספורט, רוצה חוזה לארבע שנים והסכומים הועברו כבר לירוקים. כעת נותר להגיע לסיכום בין הצדדים בשיחה שנקבעה בין אבי נמני לבין הנהלת הקבוצה.

אלעד גבאי נבחרת ישראל. קובי אליהו
מתקרב. גבאי/קובי אליהו

בינתיים, מופעלים לחצים גדולים על דמטריס חריסטופי לחתום בקבוצה. נציגי השחקן ערכו עימו שיחה בה הובהר לו שמכבי חיפה תהווה קרש קפיצה לליגות בכירות יותר בעתיד. חריסטופי ביקש לשקול את העניין. כרגע, בין המועדונים קיימים פערים קטנים לגבי דמי ההעברה ובכל מקרה הדבר לא יהווה מכשול. הקשר הספרדי רובן ראיוס יגיע לישראל רק אם יושג סיכום סופי לגבי החוזה שלו.

בחיפה ינסו השבוע לקדם את העברת איתי שכטר. השחקן יחזור לישראל ונציגיו ישוחחו עם ראשי מכבי חיפה, הפועל תל אביב ומכבי תל אביב. עם עסקת אבי ריקן אין התקדמות עדיין, אם כי בחיפה לא פוסלים אפשרות שיגיע.

בינתיים, רוב המועמדים לעמדת החלוץ נפסלים מה שמחזק מעט את מעמדו של סטפן שצ'פוביץ'. אחד הדברים שמונעים כרגע את העסקה היא הדרישה של פרטיזן בלגרד לקבל מיליון יורו עבור כרטיסו. שצ'פוביץ' סיים את חצי העונה באשדוד עם שישה שערים.

מכבי חיפה הודיעה על משחקי האימון שתקיים במהלך מחנה קדם העונה שלה באוסטריה: ב-3.7 מול דינמו קייב, ב-6.7 מול טרק גרוזני וב-9.7 מול דואיסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully