וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת: "זה עניין של ימים, אסור להשאיר את בית"ר בערפל"

3.6.2013 / 8:49

ראש העיר ממתין לתשובת גאידמק: "הוא ביקש זמן להחלטה". שחקן: "אנחנו כבר צריכים את המשכורות". פרננדס יחתום ביוון?

בבית"ר ירושלים ממתינים בדריכות למוצא פיו של הבעלים ארקדי גאידמק ולהחלטתו בנוגע לעסקת מכירת הקבוצה לאלי טביב. גאידמק שידר בימים האחרונים כי אינו מתלהב למכור את הקבוצה, אך לאחר שיחה עם ראש העיר ניר ברקת ביקש כמה ימים לחשוב לפני שהוא נותן תשובה סופית.

ברקת עצמו הגיע אתמול לחנוכת גן אראל בעיר ודיבר על עתידה של בית"ר והחלטתו של גאידמק: "אנחנו נחכה להחלטתו של ארקדי. הוא הבעלים של הקבוצה וכולי תקווה כי בכל תרחיש הקבוצה חלילה לא תידרדר. ארקדי צריך להחליט - להשלים את העיסקה עם אלי טביב או למצוא חלופה. יצרתי איתו קשר, הוא ביקש זמן לקבל החלטה וכמובן שאני מכבד את העניין. זה עניין של יום או יומיים, אסור להשאיר את הקבוצה בערפל".

ברקת רוצה מאוד להביא תשובה חיובית לאוהדים בנוגע לעסקה עד היום בערב על מנת להוריד מסדר היום את הפגנת האוהדים שצפויה ביום חמישי בערב מול בניין העירייה. מאות אוהדים אישרו הגעתם להפגנה כמחאה על המצב של הקבוצה וראש העיר עושה הכל על מנת להביא בשורות שיביאו לביטולה.

ארקדי גאידמק בבית המשפט, פברואר 2011. נמרוד סונדרס
"ארקדי צריך להחליט - להשלים את העיסקה עם אלי טביב או למצוא חלופה"/נמרוד סונדרס

מי שבינתיים ממתינים למשכורות חודש אפריל וגם מאי הם שחקני הקבוצה, שמיואשים מהסחבת הקבוצה של המשכורות בקיץ. אחד השחקנים אמר: "זה לא מצחיק בכלל מה שקורה כאן, אפילו עצוב. קשה לאנשים פה, והם צריכים את המשכורת. שלא לדבר על זה שאם יילכו לבית משפט נאבד את את רוב הכסף. אנחנו עוברים את זה כל שנה וזה מייאש לגמרי. לא משנה אם זה ראש העיר, ארקדי או טביב, שישלמו לנו כבר את המשכורות, איפה נשמע דבר כזה שכל קיץ דוחים את זה חודשיים-שלושה".

הערפל סביב הקבוצה גורם לכך ששחקנים מתחילים לשמוע הצעות מקבוצות אחרות. מעבר לאבי ריקן, שבמצב הנוכחי צפוי לחתום במכבי חיפה, ולקובי מויאל שסוכנו גלעד קצב משוכנע כי ישחק בחו"ל, במועדון עשויים לאבד גם את דריו פרננדס, שזכה למספר הצעות מהליגה היוונית ועשוי לחתום באחת הקבוצות שם. גם דינו שקבורץ לא צפוי להישאר, והוא עשוי לחתום באחת מקבוצות הצמרת בקרואטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully