וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולרוד: "יודעים מה לעשות כדי לנצח את ישראל"

2.6.2013 / 20:00

נורבגיה התאמנה בר"ג ומאמנה דרוך. הבלם רוגנה חולה. סטרנדברג: "ישראל עשתה תוצאות טובות נגד נבחרות חזקות"

נבחרת נורבגיה ערכה הערב (ראשון) באצטדיון רמת גן אימון בכורה בארץ לקראת משחק הפתיחה של יורו 2013 נגד הנבחרת הצעירה של ישראל (רביעי, 19:00, שידור ישיר בערוץ 1). בלם סלטיק תומאס רוגנה חולה, אבל כרגע לא נראה שיחמיץ את המשחק. כידוע, הנורבגים הגיעו ללא ארבעה שחקנים: ואלון ברישה, מרקוס הנריקסן, ג'ושוע קינג והבארד נורדטבייט שישחקו עם הנבחרת הבוגרת באלבניה ויגיעו לישראל רק למשחק השני ביום שבת.

"חם כאן מאוד, אפילו חם יותר ממה שציפיניו, אבל התנאים פנטסטיים", אמר לוואלה! ספורט המאמן טור אולה סקולרוד. "אני חושב שאנחנו יודעים מה לעשות כדי לנצח את ישראל, השאלה אם אנחנו טובים מספיק כדי להתמודד איתם כי מדובר בנבחרת חזקה ומאורגנת. הם רצים הרבה ויש להם רוח טובה. הם דומים לנו ולמה שאנחנו רוצים לעשות בטורניר. יהיה משחק קשה, אבל יש לי תקוות שיש לנו סיכוי לעשות את זה".

משחקי יורו 2013 ישודרו בספורט1

מאמן נבחרת נורבגיה הצעירה טור אולה סקולרוד. קובי אליהו
"בתפקידים של החסרים יש לנו מחליפים טובים שיכולים לעשות את העבודה". סקולרוד/קובי אליהו

על השחקנים החסרים אמר סקולרוד: "אני לא חושב על זה כרגע. היינו צריכים לשלוח אותם לבוגרת ובתפקידים שלהם יש לנו מחליפים טובים שיכולים לעשות את העבודה. ברור שמדובר בארבעה שחקנים מרכזיים, מאמן הבוגרת רצה אותם למשחק באלבניה ומדובר בשחקנים טובים, אז אנחנו רוצים אותם לשני המשחקים הנותרים".

על המטרות הוסיף המאמן: "נהיה שמחים אם נעלה מהבית ומשם אי אפשר לדעת. המטרה היא להוציא כמה שיותר נקודות כדי לעלות לחצי הגמר. הייתי אומר שאנגליה ואיטליה פייבוריטיות. הן הנבחרות החזקות בבית. המשחק הראשון קריטי לשתי הנבחרות".

הקפטן סטפן סטרנדברג, בלמה של רוזנבורג שנמצא בכושר מצוין, הוסיף: "ישראל נראית טוב, מזג האוויר טוב והאנשים נחמדים. אנחנו שמחים להיות כאן והגענו מוקרדם כדי להתרגל לחום. אנחנו יודעים שישראל נבחרת טובה שעשתה השנה תוצאות טובות נגד נבחרות חזקות. הם נבחרת חזקה ופיזית ויהיה משחק קשה, אבל יש לנו נבחרת טובה ואנחנו באים לעשות תוצאה. ניצחנו את צרפת כדי להיות כאן ואנחנו יכולים לשחק טוב ולנצח גם נבחרות טובות באירופה. המשחק הראשון חשוב מאוד. אנחנו לא מפחדים מאף נבחרת ויש לנו כבוד לכולן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully