וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ההסכם המתגבש נחשף

2.6.2013 / 18:05

חשיפה: במסגרת ההסכם בין העירייה לקבוצה, השם יוחלף להפועל עירוני עכו, ברשישת ימשיך שנה ויוזרמו 2.5 מיליון שקל

קבוצת הפועל עכו ועיריית עכו מנהלות מגעים קדחתניים כדי להביא לסיומו של המשבר שיאפשר להעמיד קבוצה לליגת העל. בימים האחרונים הוחלפו טיוטות בין הצדדים, כאשר חשוב להדגיש שבעירייה טרם החליטו האם להיענות לכל סעיפי ההסכם. מנגד, בקבוצה רואים את מרבית הסעיפים בצורה חיובית ובשעות הערב התכנסו חברי העמותה כדי לדון בפרטיו. כעת ההסכם המתגבש, שעליו דווח לראשונה הבוקר (ראשון) בוואלה! ספורט, נחשף לראשונה.

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי מדבר עם עיתונאים לאחר ששוחרר מבית החולים אליו הובהל לאחר שניסו להתנקש בחייו. אדריאן הרבשטיין
הקבוצה תיקרא הפועל עירוני עכו. שמעון לנקרי/אדריאן הרבשטיין

במסגרת ההסכם מחליטים הצדדים כי הצעת הפשרה תביא לסיום כל המחלוקות הקודמות שהיו קיימות בין העירייה לקבוצה, וכך גם לגבי תביעות עתידיות. כמו כן, הנהלת הקבוצה צפויה לגדול ל-12 חברים, כאשר לכל אחד מהצדדים יהיו שישה חברים בעמותה.

סעיף מעניין נוסף קשור לכך שיושב הראש הנוכחי יהודה ברשישת ימשיך בתפקידו בעונה הקרובה, כאשר בסיומה יתקיימו בחירות פנימיות בעמותה. מי שאמור להיות בעל זכות חתימה לצידו של ברשישת יהיה חבר מטעם חברי העמותה החדשים, שישמש כגזבר בפועל. כמו כן, כל החברים עצמם יפעלו במסגרת התנדבותית וללא שכר.

הסעיף החשוב ביותר קשור כמובן לנושא הכספי, כאשר עיריית עכו מתחייבת על פי ההסכם המתגבש להעביר לחשבון העמותה 1.7 מיליון שקל תוך שבוע, וכן להעביר התחייבות לבקרת התקציבים עבור העונה החדשה בסך 2.5 מיליון שקל. כמו כן, העירייה תתחייב לדאוג למציאת ספונסרים בסך של חצי מיליון שקל. גם שמה של הקבוצה צפוי להתחלף בתום העונה הקרובה כאשר היא תיקרא הפועל עירוני עכו.

נושאים נוספים שיבואו על פתרונם הם השימוש במתקני העירייה, כאשר הקבוצה תוכל לעשות זאת באופן חופשי וללא תשלום. במסגרת ההסכם המתגבש, העירייה צפויה גם למחוק חובות כספיים לקבוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully