וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראנוב: "זאת עונה שאוכל לספר עליה לנכדים"

2.6.2013 / 10:41

שוער מכבי חיפה על העונה שעבר: "בנאדו עשה שינוי של 180 מעלות". שחר מגביר הילוך להחתמת גבאי, ראיוס וחריסטופי

מכבי חיפה תגביר השבוע הילוך בכל הנוגע להחתמת שחקנים. במועדון טוענים כי במהלך השבוע יוצג הרכש הראשון של העונה, כנראה אלעד גבאי שצפוי לסגור את תנאיו ביום רביעי. בין הבעלים יעקב שחר ואיזי שרצקי רוב התנאים כבר סוכמו וחיפה תגביר הילוך בכל הנוגע למשא ומתן עם השחקן. מכבי נתניה ממשיכה לדרוש סכומים גבוהים עבור עומרי בן הרוש ולאחרונה הוצע לבנאדו הבלם אדי גוטליב. אופציה נוספת שהוזכרה: בן והבה, שהפועל באר שבע טרם רכשה מבית"ר טוברוק. חיפה תגביר רק מחר הילוך בנוגע לעניינים זרים.

הקשר הסלובני של מריבור גוראן צביאנוביץ', הקשר הספרדי של אסטרס טריפוליס רובן ראיוס וקשר אומוניה ניקוסיה דמטריס חריסטופי בראש הרשימות של אריק בנאדו, שרוצה להחתים את השניים האחרונים וחלוץ זר. כזכור, חיפה התבקשה בסוף השבוע להוריד את מחירו של אנדריי פיליאבסקי כדי שניתן יהיה למכור אותו לאוקראינה. "בשלב זה", טוענו נציגיו. "אי אפשר למכור אותו בשני מיליון יורו". אחמד עאבד ואיתי שכטר הם שני שחקנים שבמועדון היו רוצים לראות, אך לא ברור אם קרית שמונה תשחרר את החלוץ שלה. גם סטפן שצ'פוביץ' ורן אבוקרט בתמונה.

שוער מכבי חיפה בויאן שראנוב. אדריאן הרבשטיין
" אם אשחק טוב וגם בליגה האירופית, אלך למועדון גדול יותר". בויאן שראנוב/אדריאן הרבשטיין

השוער בויאן שראנוב התראיין לתקשורת הסרבית וסיכם את העונה עם מכבי חיפה, עונה שבמהלכה הפך משחקן שהירוקים רוצים למכור לשוער הראשון. "זו הייתה עונה שאפשר לספר עליה לנכדים", סיכם שראנוב את העונה שלו. "הלקח המרכזי הוא סבלנות, התמדה ואמונה בעצמך, ובאיכות העבודה. אריק בנאדו עשה שינוי של 180 מעלות ואם קצת יותר מזל היינו מאיימים על האליפות של מכבי תל אביב, אולי לא בצדק, כי הם הובילו את הטבלה מהמחזור הראשון עד הסיבוב האחרון. המשחק מולה סימל את הסוף".

"יש לי בחוזה שנתיים נוספות. המשפחה שלי התרגלה לעיר, הכרנו את התרבות של העם הזה. השאיפות שלי הן תמיד לגדול, מכבי חיפה זה מועדון גדול, שנלחם על תארים. אם אשחק טוב וגם בליגה האירופית, אלך למועדון גדול יותר, לכל אחת מהליגות החזקות ביבשת.

"בכמה הזדמנויות מאמן השוערים של הנבחרת היה אמור לבוא ולראות אותי בפעולה, אבל זה לא קרה. התפקיד שלי הוא להגן ולשמור על כושר, ושל המאמן להחליט. אהיה גאה ללבוש את המדים הלאומיים ואת הצבעים של המדינה שלי", סיכם השוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully