וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: סבסטיאן מילה לא יגיע לקבוצה

31.5.2013 / 21:36

הקשר הפולני שהיה על הכוונת של אלישע לוי חתם על חוזה חדש בוורוצלאב. סוכנו: "הוא לא אחד שהולך אחרי עוד כמה יורו"

בשורות רעות לאלישע לוי והפועל באר שבע. הקשר הפולני סבסטיאן מילה (30) חתם על חוזה חדש לשלוש שנים נוספות במדי קבוצתו שלאסק וורוצלאב ולא יצטרף לאדומים. כזכור, המנכ"ל אסי רחמים שהה לאחרונה בפולין, התרשם מיכולתו של מילה וניהל מגעים להחתימו. המשא ומתן התקדם בכיוון החיובי כשתנאי השכר שלו סוכמו, אך ברגע האחרון החליט השחקן להישאר בפולין. בנוסף לבאר שבע, גם בוורן, ויסלה קרקוב ושיקגו פייר הביעו עניין בשחקן.

מילה סירב בתחילה לחתום על חוזה חדש וטען שהוא מעוניין לנסות לשחק מחוץ לפולין, אך לחץ אדיר של הנהלת המועדון, הצעה כספית משודרגת וככל הנראה גם לחץ של המשפחה הביא לשינוי והשחקן ימשיך לשחק בוורוצלאב.

קשר וורוצלאב סבסטיאן מילה. GettyImages
יצטרכו לחפש תחליף. מילה/GettyImages

"סבסטיאן הוא לא אחד שהולך אחרי עוד כמה יורו", אמר סוכנו דניאל וובר. "הוא החליט שהוא רוצה להישאר במועדון איתו השיג משהו. הוא נשאר גם בגלל השחקנים הצעירים בקבוצה שרואים בו מודל לחיקוי. על ההצעה מבאר שבע אמר וובר: "הכיוון היה נחמד, אבל לסבסטיאן יש משפחה".

מי שמצטרף להפועל באר שבע הוא המגן הצעיר בן תורג'מן, שכרטיסו יירכש מהפועל נצרת עילית והוא צפוי לחתום לארבע או חמש שנים. גם המגן בן ביטון עשוי להצטרף לסגל המורחב. בבאר שבע עדיין לא ירדו מהאפשרות לצרף את אליניב ברדה, למרות הפערים הגדולים בין הצדדים.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully