וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "עסקת חריסטופי תלויה בעיקר בשחקן"

31.5.2013 / 16:15

ביוון מדווחים על סיכום עם הירוקים, שטוענים: "אם הוא ירצה להגיע, המועדונים יסתדרו". אומוניה ניקוסיה מכחישה

התקשורת היוונית מדווחת הבוקר (שישי) כי הקשר דמטריס חריסטופי סיכם במכבי חיפה, זאת לאחר שהמועדונים הגיעו לסיכום סופי ביניהם בנוגע להעברתו. בדיווחים נטען כי הנהלת אומוניה ניקוסיה הקפריסאית, בה משחק חריסטופי, מנסה לאלץ אותו לעבור לחיפה. בעקבות הפרסומים הרבים, הוציאה הנהלת הקבוצה הקפריסאית הודעה בה היא מכחישה כי הושג סיכום סופי בין המועדונים. יחד עם זאת, שני הצדדים מאשרים כי המגעים לא הופסקו וקיימים סיכויים שהעסקה תתבצע. "עסקת חריסטופי תלויה בעיקר בשחקן. אם הוא ירצה להגיע, המועדונים יסתדרו".

שחקן אומוניה ניקוסיה, דמטריס חריסטופי. EuroFootball, GettyImages
המגעים להעברתו נמשכים. חריסטופי/GettyImages, EuroFootball

החלוץ מוחמד גדיר מאוכזב מאוד מההחלטה שלא לזמנו לאימונים. כפי שפורסם בשבוע שעבר, ברשימה כמעט סופית שהגיש המאמן אריק בנאדו להנהלה נכלל רק סינטאיהו סלליך בין המושאלים אותם ירצה לראות חוזרים. מוחמד כליבאת התבקש להמתין לפתיחת היורו ובינתיים הוא מסרב לחתום על חוזה חדש, בעוד חיפה ממתינה להצעות על אייל גולסה, אם כי התמונה כרגע מצביעה על כוונה למכור אותו לקלאב ברוז', שמצידה תגיש הצעה רשמית בקרוב. דלה ימפולסקי עשוי לעבור בימים הקרובים למכבי פתח תקוה.

אמש נערכה שיחה נוספת בין הבעלים יעקב שחר ובעלי עירוני קרית שמונה איזי שרצקי לגבי העברתו של המגן אלעד גבאי. ישנה התקדמות במגעים בין הצדדים והשחקן צפוי לחתום לארבע שנים ביום רביעי, לאחר שישוב ממשחק הידידות של נבחרת ישראל בניו יורק.

שחקן מכבי חיפה, אייל גולסה. אדריאן הרבשטיין
בדרך לברוז'. גולסה/אדריאן הרבשטיין

המועדון התבקש להפחית ממחירו של אנדריי פיליאבסקי, על מנת שיוכל לזרז את מכירתו לליגה האוקראינית. נציגי השחקן באוקראינה ניהלו בימים האחרונים מגעים עם מספר קבוצות, כולל וורסקלה פולטבה, אך זו הודיעה כי היא מסרבת לשלם את הסכומים הנדרשים נכון להיום עבור הבלם. נציגיו של פיליאבסקי יצרו קשר עם הנהלת מכבי חיפה והודיעו כי ניתן יהיה למכור אותו בקרוב, אך בסכומים נמוכים יותר. העולה החדשה סבאסטופול מעוניינת בשחקן, כמו גם מספר קבוצות אחרות משתי הליגות הבכירות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully