וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דודו גורש על הכוונת

31.5.2013 / 13:57

השוער שיעזוב את עכו התווסף לבורסת השמות, אך ספק אם יסכים לרדת ללאומית. פיניירו בדרך לסיכום עם אומוניה ניקוסיה

מכבי נתניה ממשיכה בניסיונות הבנייה שלה לעונה הבאה כאשר המאמן יוסי מזרחי מעוניין מאוד להנחית שוער בכיר בקבוצה ולבסס עליו את ההגנה. אל אמיר אדרי ואוהד לויטה שהוזכרו כמועמדים עלה בימים האחרונים שם של שוער נוסף אותו היו רוצים לראות מאוד במועדון מגיע לקבוצה והוא שוערה של הפועל עכו דודו גורש.

בנתניה היו רוצים לראות את גורש נוחת בקבוצה ומצעיד אותה חזרה לליגת העל אלא שכלל לא ברור האם השוער שקיבל היום אור ירוק מעכו לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות מעוניין לרדת לליגה הלאומית. כרגע נראה שהשאיפה הראשונה שלו היא למצוא קבוצה בליגת העל.

דודו גורש שוער הפועל עכו. ברני ארדוב
נתניה מנפטזת עליו כמי שיצעיד אותה חזרה לליגת העל. גורש/ברני ארדוב

המאמן החדש יוסי מזרחי יחזור ביום ראשון מחופשה בה שהה ויאיץ את בניית הקבוצה. במועדון מאמינים שבשבוע הקרוב יוחתמו לפחות כמה שחקנים כשבין השמות המועמדים הקרובים ביותר הם קלמי סבן וקובי חסן. בנוגע לשחקנים מהעונה שעברה מזרחי מעוניין להשאיר את בן בנימין בקבוצה, כמו גם להחזיר את עידן שריקי שמעוניין לסגור במכבי פתח תקוה. בינתיים לפי מקורות בקפריסין, בלמה של נתניה בעונה האחרונה, ברונו פיניירו שבמועדון החליטו שלא לממש את האופצייה עליו בדרך לסיכום עם אומוניה ניקוסיה. במועדון הקפריסאי מעוניינים מאוד בפיניירו ששיחק בעבר כבר בליגה הקפריסאית ונראה שבשבועות הקרובים העניין ייסגר לכאן או לכאן.

בימים האחרונים עלו קולות של אוהדים שטוענים שהם מעוניינים לקחת את הקבוצה ולקיים קבוצת ניהול של אוהדים. דבר שהכעיס גורמים בהנהלה הטוענים שמדובר באותם כמה אוהדים בודדים שבכל קיץ מעוררים רעש סביב הנושא. יו"ר המועדון גיל לב אמר היום (שישי) ברדיו קול נתניה: "מי שרוצה לבוא לקחת את הקבוצה שיבוא ולא ידבר. אין מה לדבר. מי שרוצה לקחת שייקח וזה בטח לא משהו שמצריך אוהדים להתאסף או להפגין".

שחקן מכבי נתניה, ברונו פיניירו. ברני ארדוב
קרוב לחתום בקפריסין. פיניירו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully