וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: משה אבוטבול צפוי להיענות להצעה

31.5.2013 / 11:46

קשר רמת השרון בעונה החולפת סיכם את מרבית תנאיו הכספיים אצל הצפוניים. סולארי ישוחרר לאחר שהתעקש על העלאה בשכר

קשרה של עירוני רמת השרון בעונה החולפת, משה אבוטבול צפוי להודיע לעירוני קרית שמונה עד תחילת השבוע הבא אם הוא מתכוון לחתום בקבוצה. בין סוכנו של השחקן דדה חדד לבין איזי שרצקי כבר נערכה פגישה במהלך השבוע כשמרבית הפרטים כבר סוכמו וכעת אבוטבול צריך בהתייעצות עם משפחתו להחליט האם הוא מוכן להעתיק את מקום מגוריו ולעבור לשחק בקבוצה הצפונית. ההערכות הן שאבוטבול אכן יסכים להצעה מקרית שמונה ויחתום במועדון במהלך השבוע הבא כדי להפוך לרכש השלישי של הקבוצה אחרי וובה בראון ואחמד סבע.

שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, שרן ייני, מול שחקן עירוני רמת השרון משה אבוטבול. ברני ארדוב
קרוב מתמיד. אבוטבול/ברני ארדוב

מי שיעשה ככל הנראה את הדרך ההפוכה הוא קשרה הארגנטינאי של הקבוצה, דוד סולארי. לקרית שמונה יש אופציה על השחקן עד סוף היום (שישי) וההערכות במועדון הן שבקבוצה יוותרו על האפשרות להחתים את השחקן, זאת לאחר שלא הסכים לוותר על ההעלאה אותה הוא דורש.

סולארי ששוהה במקום מגוריו בארגנטינה קיבל כבר לפני כמה שבועות מכתב מהמועדון בו הודיעו לו שהם מתכוונים לשחרר אותו אך מחכה עד שהדבר יהפוך להיות סופי היום. לשחקן כמה הצעות וממחר הוא צפוי להתחיל במשא ומתן עם קבוצות אחרות כדי למצוא לו מקום חדש לעונה הבאה.

בינתיים בקרית שמונה מעוניינים מאוד להחתים עוד שני בלמים, אחד זר ואחד ישראלי. אחרי שגל כהן חתם בבני יהודה לשלוש עונות נוספות במדי הזהובים, השם החם מבחינת קרית שמונה הוא מתן בראשי מבית"ר ירושלים, אך במועדון כבר הבהירו שיהיו מוכנים לצרף את הבלם רק אם בית"ר לא ידרשו דמי השבחה גבוהים.

מתן בראשי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
השם החם בקרית שמונה. מתן בראשי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully