וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשישי: תחרות הקיאקתלון בירקון

30.5.2013 / 14:21

מרכז דניאל יארח תחרות ייחודית שתשלב בין ריצה לחתירה. הקיאקיסט רועי ילין: שילוב של מאמץ עם התחברות לטבע"

העיר תל אביב כבר אירחה בשנים האחרונות תחרויות מסוגים שונים, אבל ה"קיאקתלון" שיתקיים מחר (שישי) בנחל הירקון בתל אביב במסגרת תחרות "GO ירקון" הוא ללא ספק שילוב חדש יחסית. מדובר בתחרות שמשלבת בין ריצה לחתירה בקיאק, שאמורה לתת מימד אתגרי לתחרויות דואתלון מוכרות יותר כמו שילוב בין ריצה לאופניים. התחרות מאורגנת בחסות עיריית תל אביב ו"פעילים בית השקעות" וצפויים להשתתף בה 1,000 מתחרים.

הקיאקיסט רועי ילין, שייצג את ישראל בעבר פעמיים במשחקים האולימפיים, הסביר: "שילוב של קיאקים בתחרויות ספורט משולבות הוא דיי נפוץ, אך זה לא מעוגן עדיין בפורמט רשמי. לכל תחרות יש את הפורמט שלה. כלומר בתחרות אחת ישלבו קיאקים עם אופניים וריצה ובתחרות אחרת ישלבו את זה עם גלישה ושחיה. היתרונות בחתירה בקיאק היא פיתוח יציבה מעולה, סיבולת לב ריאה וכוח. כמו כן ההתחברות לטבע ולמים היא גם אספקט מאוד חשוב של החתירה, השילוב של מאמץ פיזי עם התחברות למים ולטבע לדעתי גורם לקיאקים להיות אחד מענפי הספורט עם הצמיחה הגדולה ביותר בעולם בשנים האחרונות".

התחרות בפארק הירקון תכלול מקצים ממרחק של שני קילומטרים ועד ל-10 קילומטרים. המקצים השונים יוזנקו החל מהשעה 7:00 בבוקר ועד ל-9:40 כינוס המשתתפים, המעודדים, טקסי הסיום וחלוקת הפרסים יתקיימו בסמוך למרכז דניאל לחתירה, ניתן יהיה לצפות ולעודד את המתחרים - לאורך כל המסלולים והגישה לקהל תהיה פתוחה.

  • עוד באותו נושא:
  • רועי ילין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully