וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין פנתה לאורי שטרית

30.5.2013 / 14:45

סוכנו של המגן, שכבר שיחק במועדון בעבר, קיבל הצעה. בסכנין ימתינו לראות האם שטרית ישוחרר ללא תמורה ממכבי נתניה

אורי שטרית מכבי נתניה מול אחמד קאסום. קובי אליהו
קאמבק לסכנין? אורי שטרית/קובי אליהו

בני סכנין פנתה לסוכנו של אורי שטרית והודיעה לו שהיא מעוניינת בשחקן לעונה הקרובה. בסכנין ממתינים לראות האם שטרית יגיע לסיכום עם מכבי נתניה, לה שייך כרטיסו, ובמסגרתו הוא ישוחרר ללא תמורה. במקרה כזה, בסכנין יחתימו אותו מיידית, מכיוון שהמגן מוערך מאוד על ידי המאמן מרקו בלבול. העובדה ששטרית - שחזר היום (חמישי) מחופשה בחו"ל - שיחק בקבוצה בעבר, תורמת לרצון של אנשי המועדון והצוות המקצועי להחזיר את שטרית לעמדת המגן השמאלי הבכיר בקבוצה.

אם אופציית שטרית לא תצא לפועל, לסכנין הוצעו גם אלירן דנין ודדי בן דיין, כשהאופציה של מגן עכו בעונה האחרונה יותר רלוונטית כרגע. אם כל האופציות ייפלו, ינסו בסכנין להשאיר את אדיר טובול לעונה נוספת.

בינתיים בסכנין מקווים להחתים גם קשר אחורי נוסף, כשבלבול צפה בדיסקים של שחקנים זרים אך לא התרשם כלל ובימים הקרובים יקבל דיסקים נוספים כדי לנסות ולאתר שחקן זר ברמה מספיק טובה. המאמן ממשיך לחפש זרים בעמדות הקישור והחוד.

במועדון היו כאלה שהופתעו מההודעה שהוציא דובר הקבוצה מונדר חלאיילה, לפיה מוחמד גדיר הצטרף רשמית לסגל הקבוצה בעונה הבאה. זאת לאור העובדה שבין מכבי חיפה לסכנין עדיין אין סיכום על השאלתו של השחקן, שסיכם כידוע את תנאי השכר שלו ומחכה לסיכום בין המועדונים כדי לחתום רשמית על חוזה לעונה בסכנין.

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully