וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: גבאי ממתין לסיכום סופי בין שחר לשרצקי

30.5.2013 / 9:39

מגן קרית שמונה המריא עם הנבחרת: "מקווה כבר לחתום". בנאדו צפה בצביאנוביץ', חיפה עשויה לפתוח עימו במגעים

במכבי חיפה ינסו לסגור היום (חמישי) סופית את עסקת אלעד גבאי, למרות שהשחקן המריא אתמול יחד עם הנבחרת למשחק הידידות מול הונדורס שייערך בניו יורק. עד אתמול בערב השחקן המתין למעמד החתימה, אך לבסוף הוא התבקש להתאזר בסבלנות עד לסיכום הפרטים האחרונים בין הנשיא יעקב שחר לאיזי שרצקי. השניים אמורים ליצור הסכם שבו יוחלט כמה כסף ינוכה מסכום המכירה תמורת מעבר ויאם עמאשה (במידה ולא יעבור לגרמניה) או מעבר שחקן אחר. אם זה יקרה, השחקן יחתום ביום רביעי. עוד לפני ההמראה אמר גבאי: "אני מאוד רוצה לשחק במכבי חיפה ומקווה לחתום בשבוע הבא".

אלעד גבאי שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"רוצה מאוד לשחק במכבי חיפה". אלעד גבאי/ברני ארדוב

סוכניו של אייל גולסה מנסים להשיג הסכם עם קלאב ברוז' לפני פתיחת היורו, אך לא ברור האם חיפה תסכים למכור אותו לפני הטורניר. הבלגים מוכנים להציע יותר ממיליון יורו תמורת השחקן. חיפה תדרוש כשני מיליון ובכל מקרה תנסה להגיע להסכם מכירה. גם גיא לוזון מעוניין בשחקן בסטנדרד ליאז' אך ספק אם הדבר יתאפשר לו לאחר שבכוונתו להשיב את רמי גרשון ודודו ביטון מהשאלות.

אריק בנאדו ואלון חרזי צפו אתמול במשחקה של מאריבור הסלובנית, שזכתה בגביע המקומי. הקשר גוראן צביאנוביץ' רשם 79 דקות בניצחון 0:1 על צלייה. החלוץ רוברט בריץ' שיחק 90 דקות. בנאדו התרשם בעיקר מצביאנוביץ' שבישל את שער הניצחון במשחק וייתכן כי חיפה תפתח איתו במגעים בקרוב. סוכנו של קשר אסטרס טריפוליס רובן ראיוס עדיין מנהל מגעים עם מכבי חיפה לגבי מעבר אפשרי, אך טרם הושג כל סיכום. במקביל, חיפה ממתינה שאומוניה ניקוסיה תפחית את סכום המכירה של דמטריס חריסטופי ומאמינה כי ניתן יהיה להביאו לישראל בסכומים ריאליים. אומוניה דורשת כרגע מיליון יורו, בעוד שחיפה תסכים לשלם כ-700 אלף.

חרזי שציפה לקבל את תפקיד מאמן הנוער יעזוב בתום העונה את תפקיד הסקאוט ויוצע לו תפקיד אחר במחלקת הנוער. הבעיה כרגע היא שחרזי מסרב לקבל תפקיד אחר. לא נפסלת האפשרות שיוצע לו תפקיד שכולל מעקב אחר שחקנים ואימון קבוצה אחרת במחלקת הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully