וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: רוב גרונקובסקי יעבור ניתוח בגבו

30.5.2013 / 0:18

הצרות ממשיכות ליפול על הטייט אנד של הפטריוטס, שיחמיץ לפחות את פתיחת האימונים. סטיב סמית', אקס הג'איינטס, פרש

עונת הפוטבול החדשה תצא לדרך בעוד פחות ממאה ימים והספירה המתישה לאחור נמשכת, אבל מי שהפגרה ממש לא עוברת עליו בנעימים הוא רוב גרונקובסקי. הטייט אנד של ניו אינגלנד, שמנסה מאז העונה שעברה להתגבר על הפציעה הטורדנית בידו השבורה, בגינה נזקק כבר לארבעה ניתוחים שונים, סובל מבעיית גב ויזדקק לניתוח נוסף.

הניתוח מיועד להתקיים במהלך חודש יוני, כלומר בשבועות הקרובים וגרונק לא צפוי להיות כשיר לפתיחת האימונים בסוף יולי. הכוכב של הפטריוטס עבר לאחרונה בדיקת MRI שגילתה פגיעה בדיסק מסיום העונה החולפת, אך על פי הדיווחים, לא מדובר בבעייה דומה לזו ממנה סבל ב-2009.

רוב גרונקובסקי שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Michael Dwyer, AP
מה יהיה הסוף איתו? גרונקובסקי/AP, Michael Dwyer

עוד אחד שיושבת מפעילות בתקופה הקרובה הוא אריאן פוסטר. הרץ של יוסטון, שנפצע בשוק, לא יהיה כשיר בתקופה הקרובה, אך הוא לפחות אמור לחזור עד לפתיחת מחנה האימונים הרשמי. "הוא יישאר על קביים כמה ימים, ישתקם ויחזור. הוא יהיה בסדר", אמר מאמן הטקסאנס גארי קוביאק.

אחרון חביב בנושא הפציעות, הפעם עצוב במיוחד, הוא סטיב סמית'. התופס (לא להתבלבל, מדובר בזה ששיחק בניו יורק ג'איינטס, לא בקרוליינה), הודיע על פרישה, שש שנים בלבד לאחר שהגיע לליגה, לאחר שלא הצליח להתאושש מפציעת ברך ממנה סבל ב-2010. בתחילת דרכו בליגה סמית' היה מבטיח, זכה באליפות ואף נבחר לפרובול, אך הוא לא שיחק כלל בעונה האחרונה וגם המעבר מסנט לואיס לטמפה ביי לא הציל את הקריירה שלו.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully