וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקנים בורחים, רמת השרון תקרוס בעונה הבאה"

29.5.2013 / 14:39

בקבוצה מודאגים מכך שההכנות עוד לא החלו, אך לביא, נוסבאום וככה"נ גם אבוטבול יעזבו: "הרסו את כל מה שנבנה כאן"

בעירוני רמת השרון מתחילים להפנים שהם הולכים לקראת עונת הישרדות קשה מאוד. במועדון רצו לשבת עם מרבית השחקנים שסיימו חוזים בתום העונה ולנסות להשאירם לעונה נוספת, אך מהר מאוד הבינו שאין על מה לדבר. יניב לביא חתם בהפועל רעננה, עמיר נוסבאום סיכם בהפועל חיפה, משה אבוטבול קרוב לסיכום בקרית שמונה ושחקנים אחרים כמו אסי בלדוט ועשהאל בן שבת חוששים ומחפשים קבוצה חלופית.

יניב לביא שחקן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
אחד משרשרת העוזבים. יניב לביא/ברני ארדוב

"רצו להשאיר שחקנים אבל לקצץ להם 20-30 אחוז בשכר, וכולם הבינו את המסר", אמר היום (רביעי) אחד השחקנים בקבוצה. "לא יכול להיות שאחרי עונה היסטורית במועדון הזה עם פלייאוף עליון, גם שחקנים יקצצו. זאת רק ההתחלה, זה נראה שבשנה הבאה הקבוצה תהיה מורכבת מצעירים בלבד וזרים. הורסים את כל מה שנבנה כאן".

כרגע הפעולה היחידה שנעשתה היא מינוי המאמן רפי כהן אך כמו שהדברים נראים כעת, הבעיות הכלכליות לא יאפשרו ליו"ר רפי יצחק לבנות קבוצה ראויה. גם בנוגע לסיוע השנתי של העירייה, שצפוי לעמוד השנה על 3 מיליון שקל, בעיות. בבקרת התקציבים בודקים כיצד יוכלו לקבל ערבויות לכך שהתיקצוב יאושר בחודש ינואר 2014 בעירייה, כאשר באוקטובר ישנן בחירות לראשות העיר וכמו כן כנגד ראש העיר איציק רוכברגר הוגש כתב אישום בחשד לעבירות מרמה, הפרות אמונים ורישום כוזב.

"המצב לא טוב ואם אין פתרונות אולי עדיף יהיה להתחיל את העונה בלאומית ולא להתבזות בליגת העל", אבל היום גורם במועדון.

רפי כהן מאמן סקציה נס ציונה. קובי אליהו
לעת עתה, נראה שהבעיות הכלכליות לא יאפשרו לו להעמיד סגל ראוי. רפי כהן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully