וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד גדיר הגיע להבנות עם בני סכנין

29.5.2013 / 10:51

החלוץ סיכם במועדון ועתה סכנין תדון עם מכבי חיפה על תנאי השאלתו. אבו יונס יבקש מצ'יזיק השאלה ללא תשלום

מוחמד גדיר סיכם את תנאיו בבני סכנין, וכעת ינסו במועדון להגיע לסיכום עם מכבי חיפה על תנאי השאלתו של החלוץ, שחוזר מפציעה ולא נמצא בתכניות של אריק בנאדו. השחקן נפגש עם ראשי המועדון ואלו הגיעו להבנות לגבי שכרו בעונה הבאה, אך כעת השחקן משאיר את הדברים להנהלת סכנין שתדון עם הנהלת מכבי חיפה על תנאי השאלתו. גדיר שמשוכנע שדרך בני סכנין הוא יוכל לחזור לקדמת הבמה בכדורגל הישראלי, ואולי אף לצאת שוב לאירופה. בסכנין מייעדים לגדיר תפקיד חשוב בעונה הבאה ומקווים שיחזור מהפציעה בכושר טוב.

מוחמד גדיר שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
גדיר/אדריאן הרבשטיין

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס יבקש ממנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק לבוא לקראת סכנין, ולהשאיל את השחקן ללא תשלום, כשבמועדון מאמינים שהמהלך לא צפוי להיתקל בקשיים והשחקן אכן ישחק בסכנין בעונה הבאה.

כזכור, גדיר החל בשנה שעברה את האימונים עם בני סכנין והיה אמור לעבור לקבוצה, אלא שבסופו של דבר השחקן עבר לבוורן הבלגית שם נפצע אחרי זמן קצר. גדיר אמנם צפוי להתחיל את האימונים לקראת העונה הבאה, אך ברור לכל הצדדים שלשחקן ייקח זמן לחזור לכושרו הטוב.

דובר סכנין מונדר חלאיילה: "העניין עוד לא סגור. הגענו להבנות עם השחקן אבל נצטרך לסכם עם מכבי חיפה.. נעשה הכל כדי להשלים את המהלך".

בתוך כך, עלי חטיב הביע נכונות לשחק בסכנין. השחקן העביר את המסר לגורמים בהנהלה. כרגע חטיב שייך למכבי נתניה, אולם קיבל את אישורה לנהל משא ומתן עם כל מועדון בו יחפוץ. בנתניה טרם החליטו אם להעבירו בהעברה או תמורת פיצוי כספי. חטיב פנה לגורמים בסכנין אולם טרם נפתח משא ומתן בינו לסכנין. גם הפועל רעננה גיששה אצל השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully