וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה בדקה את אופציית מתן בראשי

29.5.2013 / 9:35

אם בית"ר ירושלים לא תדרוש דמי השבחה גבוהים עבור הבלם הצעיר, ייכנסו הצדדים למו"מ. משה אבוטבול על סף סיכום

עירוני קרית שמונה גיששה אצל בלמה של בית"ר ירושלים מתן בראשי ובדקה את האפשרות להביא את השחקן לשורותיה. בראשי לא מצוי תחת חוזה והוא למעשה שחקן חופשי, כשבבית"ר צפויים לדרוש דמי השבחה בגובה חצי מיליון שקלים, סכום שכלל לא ברור אם באלופה לשעבר יסכימו לשלם. אם בית"ר תסכים לשחרר את השחקן ללא דמי השבחה, צפויה קרית שמונה להיכנס למשא מתן עם הבלם.

מתן בראשי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
שחקן חופשי. מתן בראשי/ברני ארדוב

ברק בכר מעוניין בארבעה בלמים טובים בסגל. שיר צדק צפוי להישאר והמאמן מעוניין להחתים בלם זר בנוסף לישראלי בכיר דוגמת בראשי או גל כהן, שהוזכר גם כן כמועמד, כשאלה יצטרפו לדין מימוני שיחזור מעונת השאלה. מור דהאן שהגיע באמצע העונה הקודמת יעזוב לאחר שהבין שישמש כבלם רביעי והוא הועלה כמועמד לשמש כבלם שלישי בהפועל חיפה.

מלבד נושא הבלמים, בכר מעוניין בקשר אחורי כשהשם הבולט הוא זה של משה אבוטבול מעירוני רמת השרון, איתו כבר מתקיים משא ומתן. כמו כן, המאמן רוצה קשר התקפי וחלוץ כשבעמדת החוד, אם ויאם עמאשה לא יגיע, בקריה ינסו להחתים חלוץ זר ברמה גבוהה. אם אלעד גבאי יעזוב במועדון יצרפו מגן ימני שיתחרה עם ליאור לוי על המקום בהרכב כששמו של עודד אלקיים ממכבי חיפה עלה כמועמד המועדף בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully