וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מוריס ג'ונס דרו מואשם בתקיפה

28.5.2013 / 23:02

כוכב הג'אגוארס נחשד שהכה מאבטח במסעדה. סוכנו: "הוא עזב כשפרצה המהומה". פוסטר נפצע, ת'ייזמן חולם על לברון כק"ב

הפגרה ב-NFL נמרחת לה לאיטה וכמו בכל שנה, כאשר לשחקנים מתחיל להיות משעמם, הם מתחילים לעשות שטויות. המסתבך התורן הוא מוריס ג'ונס דרו. הרץ האחורי הכוכב של ג'קסונוויל מואשם על ידי משטרת סנט אוגוסטין, פלורידה בתקיפתו של איש ביטחון במסעדה מקומית בעיירה השוכנת על החוף בצפון המדינה, ליד ג'קסונוויל.

סוכנו של ג'ונס דרו טען שהמשטרה תתקן את ההצהרה הראשונה שלה ותוציא הצהרה חדשה לפיה לא הוגש אישום נגד השחקן והעניין כולו תחת בדיקה: "מוריס היה שם, אך הוא לא היה מעורב. ברגע שהמהומה פרצה, הוא יצא מהמקום. הוא לא נשאל שאלות על ידי המשטרה באותו רגע או מאוחר יותר באותו יום". על פי הצהרת המשטרה הראשונית, ג'ונס דרו חבט בראשו של איש האבטחה והפיל אותו לרצפה. הג'אגוארס מסרו כי הם אוספים עוד מידע בעניין.

מוריס ג'ונס דרו ג'קסונוויל ג'אגוארס. GettyImages
הסתבך. ג'ונס דרו/GettyImages

עוד קצת מהליגה:

* יוסטון רק חוזרת לעניינים, אבל אריאן פוסטר כבר מדאיג את כולם. הרץ של הטקסאנס הורד על אלונקה ממגרש האימונים היום והמאמן גארי קוביאק אמר שפוסטר סובל ממתיחה בשוק.

* ג'ו ת'ייזמן, קוורטרבק העבר של וושינגטון, סיפק ציטוט מעניין: "אשמח לעבוד בקיץ עם לברון ג'יימס ולהפוך אותו לקוורטרבק ב-NFL. הוא יכול לשחק עוד ארבע שנים ב-NBA ואז לעבור לפוטבול. הוא יהיה קוורטרבק מצוין ויש שחקני פוטבול בני 38-39 בתפקיד הזה, לעומת כדורסל, שם כמעט אין שחקנים פעילים בגיל הזה. מי לא ירצה לאמן את לברון? הוא השחקן הכי פיזי שיש לנו בספורט".

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully