וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "כל יום שאנו ביחד משרת את מטרת הנבחרת"

28.5.2013 / 18:16

קשר מכבי תל אביב מתכונן למשחק הידידות של ישראל מול הונדורס ב-3 ביוני בניו יורק. ברדה: "כיף להיות חלק מהסגל"

קובי אליהו

נבחרת ישראל תמריא מחר (רביעי) לארצות הברית, לקראת המשחק מול הונדורס ב-3 ביוני (שעון ישראל) בניו יורק. המשחק ייערך בסיטי פילד, אצטדיון הבייסבול של ניו יורק מטס, והוא ישמש כהכנה למוקדמות המונדיאל בספטמבר, מול אזרבייג'אן (6.9) ורוסיה (10.9), כשבתווך ייערך עוד משחק הכנה, מול אוקראינה.

המאמן אלי גוטמן כבר הודיע אתמול שאריאל הרוש יעמוד בשער הנבחרת, ושיוסי בניון ישותף במשחק. אלירן עטר הפצוע ייעדר, וכמובן שגם תומר חמד, שנפצע בגיד אכילס וייעדר לתקופה ארוכה. כמו כן שוחררו מספר שחקנים בשל אילוצים שונים, כגון ביברס נאתכו ודודו אוואט.

גל אלברמן שחקן נבחרת ישראל ומכבי תל אביב. קובי אליהו
מתכונן להונדורס. גל אלברמן/קובי אליהו

גל אלברמן, אמר לקראת המשחק: "צריך לזכור שהמשחקים הבינלאומיים תמיד ממשיכים. שחקני נבחרת תמיד יודעים שהמשחקים מגיעים אחרי שהליגות נגמרות ככה שלי באופן אישי זה לא חדש וזה לא מפריע. אני מאוד שמח להיות פה. אני נמצא תקופה ארוכה בנבחרת והיו פעמים שתרמתי יותר דקות ופעמים שתרמתי פחות דקות. מבחינתי אני מקבל את הכול באהבה. כל מפגש עם השחקנים והמאמן תורם לנו. יש לנו שחקנים שמשחקים מחוץ למדינה וכל יום שאנחנו מרוויחים ביחד משרת את אותה מטרה שהיא הצלחת הנבחרת. זה יעשה את שלו, גם אם התזמון לא הכי מתאים. אנחנו שמחים להיות כא וכמובן שנבוא בשיא הרצינות למשחק וננסה לעשות תוצאה טובה".

על החיסורים הרבים אמר אלברמן: "לנבחרת יש גרעין והוא נמצא פה. יש שחקנים חסרים, אבל יש סגל קבוע שלא משתנה יותר מדי. יש הזדמנות למספר שחקנים לקבל דקות ולהוכיח שהם ראויים ומגיע להם. אני רוצה לאחל החלמה מהירה לכל הפצועים וכמובן שלתומר חמד שכולנו מחזיקים לו אצבעות ומקווים שיעבור את הפציעה במהרה וישים אותה מאחוריו. הוא חשוב לנבחרת ושחקן שכולם אוהבים ומעריכים".

אליניב ברדה, שצפוי לקבל דקות משמעותיות על רקע חסרונו של תומר חמד, הוסיף: "כיף להיות חלק מסגל הנבחרת ולייצג את המדינה. אין שום לחץ, אני בא לשחק הכי טוב שאני יכול ולגבי השנה הבאה, הדברים יתבהרו שבוע אחרי שנחזור עם הנבחרת". על יוסי בניון שצפוי לערוך את ההופעה ה-93 שלו בנבחרת ולהתקרב לשיא ההופעות של אריק בנאדו אמר ברדה: "הוא עשה קריירה של שחקן גדול יוסי ישבור את שיא ההופעות וזה דבר אדיר. אין שחקן שמגיע לו כמו שמגיע ליוסי לשבור את השיא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
נבחרת ישראל בהכנות למשחק מול הונדורס. קובי אליהו
שחקני הנבחרת בהכנה אחרונה להונדורס./קובי אליהו

סגל הנבחרת

שוערים: אריאל הרוש (בית"ר ירושלים), אופיר מרציאנו (מ.ס. אשדוד).

הגנה: אלעד גבאי (עירוני קרית שמונה), יובל שפונגין (אומוניה ניקוסיה), דקל קינן (מכבי חיפה), טל בן חיים (ק.פ.ר), איתן טיבי (מכבי תל אביב), שיר צדק (עירוני קרית שמונה), רמי גרשון (סלטיק), גל שיש (בוורן).

קישור: שרן ייני (מכבי תל אביב), גל אלברמן (מכבי תל אביב), ערן זהבי (מכבי תל אביב), יוסי בניון (צ'לסי), אבי ריקן (בית"ר ירושלים), ליאור רפאלוב (קלאב ברוז'), מאור מליקסון (ולנסיין), חן עזרא (מכבי חיפה).

התקפה: איתי שכטר (סוונסי), אליניב ברדה (גנק), עדן בן בסט (טולוז), שמעון אבוחצירא (עירוני קרית שמונה).

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מבחן מעניין. אלי גוטמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully