וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלוז' הרומנית פנתה לרוני לוי

27.5.2013 / 22:53

המאמן הישראלי מחזיק בהצעה מבית"ר ירושלים, אך לא ברור אם ירצה לחזור לישראל. קבוצות נוספות ברומניה גיששו בכיוונו

קלוז' פנתה ביממה האחרונה למאמן רוני לוי. כך נודע הערב (שני) לוואלה! ספורט לוי, שאימן בעונה החולפת את אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית ועזב אותה לקראת סיום העונה כשהקבוצה במקום השני, מחזיק בהצעה גם מבית"ר ירושלים. למרות ההצעה לחזור לאיצטדיון טדי ולאמן, בשלב זה עדיין לא ברור האם לוי ירצה לחזור ולעבוד בישראל.

ככל הידוע, גם מספר קבוצות אחרות ברומניה גיששו אצל המאמן, אך קלוז' נחשבת למועמדת הבכירה לקלוט אותו ולמועדון היחיד עד כה שהגיש הצעה רשמית ללוי. לוי כבר עבד ברומניה בעברו, כששימש כמאמן אוניראה בעונת 2009-2010 וכמאמן סטיאווה בוקרשט בעונת 2012-2013.

רוני לוי מאמן סטיאווה בוקרשט. רויטרס
רוני לוי מאמן סטיאווה בוקרשט/רויטרס

עם שני משחקים לסיום העונה ברומניה, מדורגת קלוז' במקום השמיני בטבלה, מרחק 30 נקודות מסטיאווה בוקרשט המוליכה. את הקבוצה מאמן כיום שחקן מכבי תל אביב לשעבר יוג'ין טריקה, אך מעמדו לא ברור. אשתקד זכה המועדון באליפות שלישית ברציפות, כאשר בעונת 2008/09 עלתה קלוז' לשלב הבתים שם ליגת האלופות, בדרך לניצחון סנסציוני על רומא ותיקו ענק מול אלופת אירופה דאז, צ'לסי.

לוי (47) החל את קריירת האימון שלו בשנת 1999 כשמונה לעוזר המאמן של מכבי חיפה תחת אלי כהן. את הצלחותיו הגדולות כמאמן קצר כשקודם למאמן הירוקים בשנת 2003 והוליך אותה לזכייה בשלוש אליפויות רצופות ולשתי זכיות בגביע הטוטו. בעברו אימן בישראל גם את מכבי פתח תקוה.

יוג'ין טריקה, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לוי יירש בתפקיד את אקס מכבי תל אביב? יוג'ין טריקה במדים הצהובים כשחקן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully