וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל פרידמן יאמן את הנבחרת. משיח: "המאמן שלי - קורזיץ"

27.5.2013 / 16:37

מדליסט הזהב האולימפי, יהיה המאמן הלאומי, ואמור להדריך את צוברי ומשיח שאמר: "מבחינתי המאמן שלי הוא תום קורזיץ"

הגולש נמרוד משיח (שמאל) עם גל פרידמן. ברני ארדוב
יחזרו לעבוד ביחד? לא בטוח. גל פרידמן ונמרוד משיח בימים של עבודה משותפת/ברני ארדוב

איגוד השייט בשיתוף עם היחידה לספורט הישגי, הזרוע המקצועית של הוועד האולימפי בישראל, החליטו על שדרוג מערך האימון הלאומי של שייטי ישראל לקראת המשחקים האולימפיים בריו 2016. שייטי ישראל יודרכו על ידי מאמנים לאומיים ויעבדו באימונים משותפים מרוכזים בארץ ובחו"ל. המשמעות היא שגולשים כמו שחר צוברי ונמרוד משיח, או לי קורזיץ ומעין דוידוביץ', שעד היום נמנעו מלהתאמן בצוותא, יעבדו ביחד בפרקי זמן מסוימים.

מי שמונה למאמן הלאומי של גלשני הרוח הוא מדליסט הזהב האולימפי גל פרידמן, שבקמפיין האולימפי הקודם אימן את נמרוד משיח, כשהאחרון ביקש בסופו של דבר להחליף מאמן. במסגרת תפקידו פרידמן יהיה אחראי גם על קידום הנוער והעתודה. פרידמן אמר בעקבות המינוי שלו: "אני אוהב לתת מהידע והניסיון שלי, והציבו בפניי אתגר עצום ומטרה נעלה -להוביל את הגלישה הישראלית לזכייה במדליה אולימפית. המשימה שלי היא לעשות את מירב המאמצים, כדי שגולשי ישראל יגיעו להישגים גבוהים בכל תחרות שהם ישתתפו".

נמרוד משיח, שלפני מספר שבועות החל להתאמן עם תום קורזיץ ממכמורת, התייחס היום למינוי ואמר לוואלה! ספורט: "מבחינתי המאמן שלי הוא תום קורזיץ ואני אתאמן איתו תחת מועדון השייט של מכמורת עמק חפר בשיתוף פעולה עם איגוד השייט".

מי שמונה למנהל המקצועי של איגוד השייט הוא שייט העבר אלי צוקרמן, שאמר: "אני רואה בתפקיד אתגר מקצועי גדול ביותר, ואני גאה להיות בצוות שיוביל את השייט בישראל בדרך לריו 2016".

מאמנת דגם ה-470 לנשים אותו מובילות כיום גיל כהן ודניאל ממן תהיה לינור קליגר, אחותו של גידי קליגר שפרש מפעילות. ערן סלע, שהיה שותפו של גידי קליגר במשחקי לונדון 2012, יאמן את צוותי ה-470 לגברים.

גילי לוסטיג, אפרים זינגר. קובי אליהו
"מאמין שהשידרוג המקצועי הזה יניב בעתיד הישגים ראויים". זינגר/קובי אליהו

אפרים זינגר, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל אמר: "ענף השייט הוא אחד משני ענפי העל בספורט הישראלי, ולכן הוא מקבל מהוועד האולימפי בישראל עדיפות בסיוע לקידומו. איגוד השייט רתם למערך האימון את מיטב הכוחות המקצועיים בתחום, בעלי נסיון אולימפי רב, אני מאמין שהשידרוג המקצועי הזה יניב בעתיד הישגים ראויים".

גילי לוסטיג, מנהל היחידה לספורט הישגי, התייחס לשינוי המקצועי ואמר: "מדובר בעיגום משאבים אנושיים ופיזיים עם שילובם של אנשי מקצוע ברמה גבוהה מאד בעלי נסיון בינלאומי רב. אנו מאמינים שהדרך החדשה הזאת תסייע להשאיר את השייט בפיסגת הספורט הישראלי, לקראת המשימה החשובה שלהם - זכייה במדליה אחת ב-2016".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully