וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: מורן רוט פצוע, הקבוצה תעמוד לדין

27.5.2013 / 11:15

הרכז התאמן לסירוגין ובספק לירושלים. קיינר-מדלי: "התכוננו היטב". היועץ המשפטי העמיד הקבוצה לדין בשל אירועי הדרבי

קובי אליהו

מכבי תל אביב תארח הערב (שני) את הפועל ירושלים במשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף. רכז הקבוצה מורן רוט סובל בפציעה בשריר הירך והתאמן בימים האחרונים לסירוגין. "המשחקים בשלבים הללו קשים ונבוא להילחם", אמר הפורוורד ניק קיינר-מדלי לקראת המשחק, "היה לנו זמן והתכוננו היטב. ירושלים היא קבוצה טובה אך נבוא מרוכזים". על מצבו האישי הוסיף קיינר-מדלי: "אני מרגיש טוב,הכל פיזית בסדר גמור איתי. אני מתאמן ושמח לשחק".

ניק קיינר מדלי שחקן מכבי תל אביב מול דן גרונפלד שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
ניק קיינר-מדלי: "המשחקים בשלבים הללו קשים ונבוא להילחם"/קובי אליהו

בצד האדום נותנים הרבה כבוד למכבי אך שומרים על אופטימיות: "מכבי היא הקבוצה החזקה בליגה ולא סתם, יש להם שחקנים טובים, אבל במקביל אנחנו לא מגיעים לנוקיה לא סתם לבוא ולהופיע אלא במטרה לנצח", אמר דן גרונפלד לוואלה! ספורט לקראת המשחק, "אי אפשר לקחת את מכבי כמובן מאליו. היא קבוצה טובה, אבל גם אנחנו טובים ורוצים להשיג ניצחון".

רון סטיל הוסיף: "מכבי היא קבוצה טובה, אבל ניצחנו אותם העונה. הם עדיפים לא רק בגלל שהם הראשונים בליגה, אבל זה לא אומר שלא נבוא וניתן הכל על המגרש. יש להם את שון ג'יימס שהוא מצוין, אבל גם לנו יש שחקנים טובים. במשחק האחרון שיחקנו חזק וביחד, זה המפתח גם לסדרה מול מכבי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל. ברני ארדוב
שברו כסאות בדרבי. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל המליץ להעמיד לדין משמעתי את מכבי תל אביב בעקבות תלונתה של הפועל תל אביב על אירועי הדרבי השני ברבע גמר הפלייאוף שנערך ב"בית מכבי" בראשון לציון. הצהובים יעמדו לדין ביום חמישי, במקביל להפועל תל אביב, שתעמוד לדין על אירועי הדרבי הראשון והשלישי ברבע גמר הפלייאוף, שנערכו ביד אליהו.

"בתלונה טוענת קבוצת הפועל תל אביב, בין היתר, כי במשחק הרסו בצורה מכוונת אוהדי מכבי תל אביב 24 מכסאות אולם "בית מכבי" וכי הקבוצה אף הודתה בהרס הכסאות בתקשורת", נכתב בהחלטה בה צוין כי האדומים צירפו את דוח המשטרה שתומך במכתבם, "בנוסף, קבוצת הפועל תל אביב צירפה לתלונה דרישת תשלום של הנהלת אולם בית מכבי אשר ממנה עולה כי לאחר המשחק ערך מנהל האולם בדיקה ביציע שאכלס את אוהדי קבוצת מכבי תל אביב ונמצאו 24 כסאות שבורים, כאשר עלות תיקונם עומדת על סך של 7,200 שקלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully