וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "הפועל ירושלים קבוצה מאוד מסוכנת"

26.5.2013 / 23:09

מאמן מכבי ת"א החמיא ליריבתו לפני פתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף: "הם עמוקים וכשרוניים" (ב', 20:45, 5 ו-HD)

סדרת חצי גמר הפלייאוף השנייה בליגת העל תצא לדרך מחר (שני) כשמכבי תל אביב תארח את הפועל ירושלים (21:00, ספורט 5 ו-HD). הצהובים מגיעים להתמודדות בתום מנוחה בת עשרה ימים מאז הניצחון במשחק השלישי ברבע גמר הפלייאוף, מה שאפשר להם להכניס את ניק קיינר-מדלי בחזרה לעניינים לאחר הבעיות הרפואיות מהן סבל. במכבי מודעים לעובדה שירושלים הקשתה עליהם מאוד במהלך העונה, ונותנים את כל הכבוד ליריבה, כשבמקביל נשמעים קולות של חוסר שביעות רצון מצד הזרים.

ג'וש דאנקן שחקן הפועל ירושלים מול ניק קיינר מדלי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
המנוחה איפשרה לו לחזור לעניינים. קיינר מדלי מול ג'וש דאנקן/קובי אליהו

המספר הנוסף

3 - הפסדים ביתיים למכבי תל אביב נגד הפועל ירושלים, כולל שניים בשנתיים האחרונות.

7 - סדרות פלייאוף נערכו עד היום בין הצדדים, המאזן במשחקים - 3:21 למכבי תל אביב.

13.6 - נקודות לרון סטיל בניצחונות של ירושלים בפלייאוף לעומת 2.5 נקודות בהפסדים.

17 - ריבאונדים לליאור אליהו במשחק מספר 3 ברבע גמר הפלייאוף נגד הפועל תל אביב, שיא קריירה.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. נמרוד סונדרס
צריכים להתמודד עם החלודה. בלאט/נמרוד סונדרס

"עובדתית, לא שיחקנו זמן רב וזה משהו שנצטרך להתמודד איתו כמו שצריך", אמר מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ירושלים היא קבוצה טובה, אמרתי עוד בתחילת העונה שמבחינת הסגל אין ספק שבעומק שלה ובכישרון שלה ירושלים קבוצה מאוד מסוכנת. הם הגיעו לחצי הגמר בלי יתרון ביתיות וזה גם אומר משהו עליהם. הם ידעו הרבה עליות ומורדות, אבל אין ספק שזו קבוצה עם המון כלים, וקבוצה מצויינת. על העובדה שעד כה, היתה לצהובים לא מעט הצלחה בפלייאוף אמר בלאט: "כל משחק לגופו, וכל משחק הוא חדש. מה שעשית בעבר הוא לא משנה, כי יש מחר".

על כך שירושלים מגיעה בכושר, אחרי שסיימה את הסדרה שלה מול נתניה רק ביום חמישי האחרון, אמר המאמן: "לירושלים היה מספיק זמן, הם שיחקו ביום חמישי והם ישחקו ביום שני ככה שזה לא אמור להשפיע עליהם לרעה. יכול להיות שזה שהם שיחקו עכשיו כמה משחקים ברצף יעבוד לטובתם, נראה מחר". על פציעתו של מורן רוט אמר בלאט: "מורן קיים אימון חלקי היום. צריך להיזהר כי יש לו סוג של פציעה בעייתית. חוץ ממנו כולם מוכנים, דרוכים ובריאים".

שחקן מכבי תל אביב מורן רוט. קובי אליהו
פציעה בעייתית. רוט/קובי אליהו

הפועל ירושלים חוזרת לחצי הגמר לאחר הפסקה של שנה אחת, עם אמונה שהיא יכולה להיות הקבוצה השנייה בהיסטוריה שמנצחת את מכבי תל אביב בסדרת פלייאוף. בירושלים לא מתכחשים לבעיות החברתיות שצצו להן בתקופה האחרונה בסגל, אך מנסים לפתור אותן כדי שעל המגרש לא יהיה להן זכר. במקביל בקבוצה מאמינים שהיתרון הגדול שלהם הוא במשחק הפנים, כשסמארדו סמואלס וג'וש דאנקן יצטרכו להיות דומיננטיים מאוד מול הקו הקדמי הדליל של הצהובים, כפי שהיו בניצחון של ירושלים בבית העליון.

מאמן הפועל ירושלים, שרון דרוקר התייחס למשחקים הקרובים מול הצהובים: "זו סדרת משחקים שמסתמנת כמעניינת ואטרקטיבית". כשנשאל מה צריכה קבוצתו לעשו בכדי להפתיע את האלופה, במיוחד ביד אליהו, אמר דרוקר: "אנחנו נצטרך לבוא במיטבנו, להיות מרוכזים לאורך כל 40 הדקות, לשחק נכון ובחכמה ובעיקר באגרסיביות. חשוב שנסתכל על הסדרה כמשחק אחר משחק".

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר. קובי אליהו
לוקחים את זה משחק אחרי משחק. דרוקר/קובי אליהו

יעמוד למבחן: רון סטיל

הברומטר של ירושלים בתקופה האחרונה יצטרך להיות השחקן שיוביל את הקו האחורי הלא יציב, אולי בדרך לניצחון חוץ סנסציוני.

שחקן הפועל ירושלים רון סטיל. מגד גוזני
איזה רון סטיל יגיע?/מגד גוזני

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully