וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אנחנו בפיגור משמעותי לעומת שאר הקבוצות"

26.5.2013 / 22:31

מאמן הפועל עכו לא מתייאש למרות הבעיות הכלכליות: "רוב השחקנים רוצים להישאר". כחלון מועמד לבית"ר וקרית שמונה

בזמן שקבוצות ליגת העל החלו כבר בהכנות לתחילת העונה ונמצאות בשלבים ראשונים של הרכבת הסגלים לעונת 2013/14, המצב בהפועל עכו רחוק מלהיות משביע רצון. עכו עדיין ממתינה לנס מבחינתה שיביא לפיתרון המשבר מול העירייה, שמסרבת בשלב הזה להעביר את הכספים לעונה שחלפה ולעונה הבאה.

מאמן הפועל עכו יובל נעים חוגג עם האוהדים. אדריאן הרבשטיין
"מה עוד יש בעכו חוץ מכדורגל?". יובל נעים עם האוהדים/אדריאן הרבשטיין

למרות הדברים, מי שמגלה אופטימיות הוא מאמן הקבוצה יובל נעים, שאמנם עדיין לא החל באופן מעשי בהכנת הקבוצה, אבל מאמין שבסופו של דבר הבעיות ייפתרו. "אני פשוט לא רוצה להאמין שאחרי מה שעשינו בעונה שעברה הקבוצה הזו לא תמשיך להתקיים", סיפר נעים. "מה עוד יש בעכו חוץ מכדורגל? זה יהיה חבל לכולם אם הקבוצה הזו לא תמשיך".

נעים, שסיכם בקבוצה בכפוף לפיתרון הבעיות, מעדיף להתאזר בסבלנות: "מה יש לנו לעשות אם לא לחכות שהדברים הללו ייפתרו? יש חוסר ודאות גדול ואנחנו מחכים שהוא ייפתר, אבל כרגע אני יכול להגיד שכמעט כל שחקני הסגל שאני משוחח איתם רוצים להישאר. אנחנו ננסה להשאיר את כל שחקני הסגל ברגע שנוכל להתחיל לעבוד. כרגע עדיין לא קבענו אפילו תאריך למחנה אימון ואנחנו נמצאים בפיגור גדול לעומת יתר הקבוצות".

בתוך כך, מי שככל הנראה לא ימשיך בקבוצה הוא הקשר תמיר כחלון, ששמו הועלה כמועמד להצטרף לבית"ר ירושלים ולעירוני קרית שמונה. גם אוהד קדוסי, מלך שערי הקבוצה, לא ימשיך כאשר בשלב הזה החלוץ יעדיף לנסות את מזלו באירופה, ואם סוכניו לא יצליחו למצוא לו קבוצה, הוא ינסה להשתלב באחת הקבוצות הגדולות. מי שכבר עשתה פנייה רשמית אליו היא בני סכנין, שממתינה להתפתחויות.

שחקן הפועל עכו, תמיר כחלון. אדריאן הרבשטיין
שחקן מבוקש. תמיר כחלון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully