וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: גיורא אנטמן חוזר למכבי חיפה

26.5.2013 / 18:58

מאמן השוערים שעזב לבאר שבע בקיץ שעבר שב לסגנית האלופה ויחליף את אבי פרץ: "אין שמח ממני לשוב הביתה"

זה היה באוויר, והחל מהערב (ראשון) זה רשמי: גיורא אנטמן חוזר למכבי חיפה. מאמן השוערים סיכם היום את תנאיו במועדון לאחר פגישה עם המנכ"ל איתמר צ'יזק ושב לקבוצה אותה עזב בקיץ שעבר עם אלישע לוי להפועל באר שבע. "אין שמח ממני לשוב הביתה. אני כבר מצפה בקוצר רוח לאימון הראשון", אמר שוער העבר. אנטמן יחליף בתפקיד את אבי פרץ, שמונה על ידי ראובן עטר בתחילת העונה שעברה, כאשר בחיפה מסרו: "מועדון כדורגל מכבי חיפה מודה למאמן השוערים היוצא, אבי פרץ, על תרומתו לקבוצה הבוגרת והמועדון ומאחל לו בהצלחה".

גיורא אנטמן מאמן השוערים של הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
חוזר לירוק. אנטמן/אדריאן הרבשטיין

רשימת השחקנים שיוזמנו לפתיחת האימונים הולכת ומצטמצמת. נכון להבוקר, מתברר כי שני שחקנים בלבד נמצאים בתוכניות של בנאדו, ביניהם סארי פלאח שיזומן ללא קשר לעתידו כדי לבחון את מצבו הרפואי והקשר סינטאיהו סלליך, שכבש ששה שערים במדי קרית שמונה העונה. מוחמד כליבאת, שעד לאחרונה היה נראה שיזומן לאימונים, התבקש להמתין להחלטה שתתקבל במהלך משחקי היורו. גם מוחמד גדיר ואיציק כהן לא נכללים ברשימות בשלב זה.

בסביבתו של אייל גולסה עדיין מעריכים שיעבור לקלאב ברוז', ובעוד שויאם עמאשה מחפש קבוצה בגרמניה, אם בימים הקרובים לא תירשם התפתחות משמעותית בנושא הזה הוא יחתום כנראה בקרית שמונה ובכך תושלם עסקת הטרייד עם מעברו של אלעד גבאי. חיפה תגביר מחר את הליך המשא ומתן עם אומוניה ניקוסיה לגבי דמטריס חריסטופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully