וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מכבי תל אביב: "שחקנים כבר רוצים לחזור הביתה"

26.5.2013 / 13:05

רגע לפני הסדרה מול ירושלים, השחקנים מתוסכלים: "יש אי ודאות לגבי העונה הבאה, זה מתסכל". מורן רוט בספק למשחק 1

מכבי תל אביב עורכת בתקופה האחרונה אימונים קפדניים ואינטנסיביים לקראת הסדרה הפיקנטית מול הפועל ירושלים, שתחל מחר (שני, 20:45, ישיר בספורט 5). אולם מסתבר כי לצהובים יש דאגות חדשות ערב פתיחת הסדרה. שחקנים בקבוצה מודים בשיחה עם וואלה! ספורט כי "לא מעט מאיתנו פשוט רוצים לחזור הביתה לארצות הברית", כהגדרתם.

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית' חוגג. קובי אליהו
מנומנמים משהו, למרות שהעונה עוד לא נגמרה. דווין סמית'/קובי אליהו

אחד השחקנים סיפר: "חושפת הקיץ התקצרה בשבוע ויש כאן לא מעט שחקנים שמרגישים שהם כבר רוצים לחזור הביתה. כולם באמת מנסים לשמור על מוטיבציה ולהתאמן טוב, הרי אף אחד לא רוצה לאבד אליפות. כולנו מקצוענים וזה גם מה שהצוות המקצועי מעביר לנו, אבל בחדר ההלבשה יש שחקנים שממש נראים טרודים, אולי בגלל החוסר הוודאות לגבי המצב האישי שלהם בעונה הבאה. חלק פשוט רוצים לחזור הביתה, העיכוב במשחקים פשוט גורם לשחקנים לטוס שבוע מאוחר יותר. זה מאוד מתסכל את הזרים בקבוצה".

כזכור, סיום הליגה הישראלית נדחה בשבוע בשל שביתת השחקנים והעונה צפויה להסתיים ב-13 ביוני. בתוך כך, חדשות רעות מגיעות גם מכיוונו של מורן רוט. הגארד נמצא בספק למשחק מחר לאחר שמתח בשבוע שעבר את שריר הירך במהלך אימון. רוט התאמן לסירוגין וסוחב עימו את הכאבים כבר במשך שבוע.

מורן רוט שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
עוד דאגה נוספת למכבי תל אביב. מורן רוט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully