וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן ג'רבי תעלה למקום הראשון בדירוג העולמי

26.5.2013 / 11:59

הג'ודאית הישראלית שזכתה במדליית הכסף בתחרות המאסטרס בטיומן שברוסיה מסמנת עוד הישג שיא בקריירה

הג'ודאית הישראלית ירדן ג'רבי צפויה לעלות למקום הראשון בקטגוריית המשקל של עד 63 קילוגרם בדירוג העולמי החדש שיתפרסם בקרוב. נכון להיום (ראשון) ג'רבי עדיין מדורגת במקום השני אחרי קלריס אגבגננו הצרפתיה שהיא אלופת העולם ואלופת אירופה הנוכחית, אבל לא הירבתה להתחרות השנה. הדירוג הרשמי יפורסם מחר (שני) כשתסתיים התחרות ברוסיה.

לאגבגננו היו לפני התחרות 1,516 נקודות דירוג ולג'רבי 1,384, אבל הישראלית צברה בתחרות המאסטרס ברוסיה 480 נקודות, כך שהיא עקפה בדירוג את הצרפתיה ובחודשים הקרובים היא תנסה לשמור עליו לקראת אליפות העולם שתתקיים בסוף אוגוסט בריו דה ז'ניירו.

במקביל להצלחתה של ג'רבי, ראשי איגוד הג'ודו ימשיכו להתמודד בתקופה הקרובה עם הסכסוך של האיגוד מול הג'ודאית אליס שלזינגר. כזכור, מי שהייתה הג'ודאית הבכירה בארץ עד הקיץ האחרון רצתה לצאת עם מאמנה האישי פאבל מוסין לאליפות אירופה האחרונה וגם לטורניר המאסטרס ברוסיה אליו הוזמנה, אך נתקלה בסירוב של האיגוד שם לא הסכימו לממן את יציאתו של מוסין. נכון לעכשיו נראה שהסכסוך רחוק מפתרון, שלזינגר מתבטאת שוב ושוב בעמוד הפייסבוק שלה, ומצד שני באיגוד ממשיכים באותו קו. עושה רושם שהסכסוך הזה יגיע לשיאים חדשים לקראת אליפות העולם.

ירדן ג'רבי זכתה במדליית הכסף במאסטרס ברוסיה

ג'ודו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully