וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: אוסקר גררו על סף סיכום, תום מונד מועמד

26.5.2013 / 11:27

סיני רוצה לצרף עוד 3 זרים פרט לקולומביאני. קשר הרצליה, שמיועד למכירה, נמצא על הפרק. מו"מ עם מכבי נתניה לגבי שריקי

מכבי פתח תקוה קרובה לסיכום לעונה נוספת עם החלוץ הקולומביאני אוסקר גררו, שסיים חוזה בתום העונה. פגישה עם השחקן כבר נעשתה והצדדים יחתמו על חוזים בימים הקרובים. במועדון מעוניינים מאוד בקשר מכבי הרצליה, תום מונד (22). הקשר שרשם עונה טובה במדי קבוצתו מיועד למכירה לחו"ל, אך במועדון מאמינים שניתן יהיה להגיע לסיכום עם אריאל שיימן לגביו. בשלב זה, דני פרדה לא יעזוב את הקבוצה אלא אם כן תתקבל הצעה לגביו. פרט לגררו, פתח תקוה אמור לצרף עוד שלושה זרים – בלם, קשר וחלוץ.

אוסקר גררו, דני פרדה שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. קובי אליהו
בדרך להישאר. אוסקר גררו/קובי אליהו

במועדון יפתחו במשא ומתן עם מכבי נתניה בנוגע לעידן שריקי, שרוצה להישאר בקבוצה. ויקטור מרעי הודיע להנהלת הקבוצה כי הוא הודק אופציות בחו"ל ועדיין לא ברור האם יישאר בקבוצה. המגן איתי עוזרי והחלוץ ניסים אליהו שוחררו.

המאמן משה סיני יחזור ביום שלישי לישראל. המאמן צפה במספר שחקנים בסלובניה ואתמול צפה בגמר ליגת האלופות בלונדון. מי שיהיה עוזרו של סיני בעונה הקרובה הוא ייטב לוזון. מאמן הכושר אמיר עטיה ימשיך, אך מאמן השוערים יוסי קטיפה יתרכז במחלקת הנוער ובמקומו יגיע מאמן אחר. הבלם מורד מגמאדוב ימונה לתפקיד מאמן נערים א'. שחקן העבר קובי רפואה מונה לתפקיד מאמן הנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully