וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן במו"מ עם ואסלנד בוורן הבלגית

הקשר עשוי לעבור לבלגים אם הפועל תל אביב לא תממש את האופציה עליו עד סוף מאי. המאמן רן בן שמעון עדיין מתלבט

קשר הפועל תל אביב בעונה החולפת, חנן ממן, מבוקש בבוורן הבלגית ועשוי לחתום אצלה לקאאת העונה הבאה. כידוע לממן אין חוזה בהפועל לעונה הבאה, אבל לאדומים יש אופציה לרכישתו מהפועל חיפה תמורת כ-600 אלף שקל.

למרות שלפני כמה שבועות במועדון רצו למצות את האופציה על ממן, כרגע המאמן החדש רן בן שמעון מעכב את החלטתו בנושא מכיוון שהוא עדיין לא יודע את גובה התקציב בעונה הבאה. על פי מקורבים למועדון, המאמן גם לא מתלהב להוציא על הקשר סכום שכזה. בכל מקרה, לאדומים יש עד סוף חודש מאי להחליט האם לממש את האופציה.

חנן ממן הפועל תל אביב רפי דהן בני יהודה. ברני ארדוב
תלוי בהחלטה של הפועל תל אביב. ממן/ברני ארדוב

אם הפועל תל אביב לא תממש את האופציה, ממן יוכל לעבור לכל קבוצה באירופה ללא תמורה בגלל שהוא סיים את חוזהו בחיפה. בחודשים האחרונים נבדקו עבורו אפשרויות יציאה לאירופה. מו"מ בין השחקן לבוורן כבר החל והוא עשוי לחתום שם, אך כרגע הדברים עדיין רחוקים מסגירה. בכל מקרה אם האדומים יממשו את האופציה על ממן בימים הקרובים הוא יהיה שחקן הפועל תל אביב בעונה הבאה. בבוורן שיחקו בעונה החולפת ברק בדש, גל שיש ומוחמד גדיר.

ממן שיחגוג את יום הולדתו ה-24 בעוד שלושה חודשים, שותף העונה ב-32 משחקי ליגה במדי הפועל תל אביב וכבש שלושה שערים. בנוסף נטל חלק בשמונה משחקים במוקדמות הליגה האירופית ובשלב הבתים שלה ומצא את הרשת ארבע פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully