וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: רחמים ייפגש עם מיכאלסקי, שהמליץ על מילה

24.5.2013 / 17:40

שחקן העבר של מכבי חיפה יהיה נוכח במשחק. מקורב לברדה: "מוכן להגיע בתנאים מסוימים אם לא יחתום באירופה".

בהפועל באר שבע מפעילים לחץ כבד על החלוץ אליניב ברדה לחזור למועדון. ביממה האחרונה התבקשו מקורבים לשחקן לשכנע אותו לחזור לבירת הנגב, כשמקורב לעסקה אמר אתמול: "אליניב יהיה מוכן לבוא לבאר שבע בתנאים מסוימים, אבל קודם הוא בוחן הצעות מאירופה". כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מאחורי הרעיון של אלונה ברקת ואסי רחמים להחזיר את ברדה לארץ עומדת ההנחה שכמות המנויים תגדל משמעותית והדבר ייצור חיבור חזק יותר בין האוהדים למועדון. ברקת מעוניינת להחתים גם את המגן השמאלי מנצרת עילית, בן תורג'מן. אם הוא יגיע, הוא אמור לשמש מחליף לאופיר דוידזאדה.

אליניב ברדה שחקן גנק. רויטרס
"קודם הוא בוחן הצעות מאירופה". אליניב ברדה/רויטרס

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, המנכ"ל אסי רחמים המריא בחשאי לפולין בניסיון להחתים את שחקנה של ורוצלאב, הקשר הפולני סבסטיאן מילה (30). רחמים יצפה במשחק נוסף גם מחר, אבל הנסיעה מיועדת בעיקר לגבי קשר נבחרת פולין לשעבר. לפני המשחק מול ביאלסטוק ביום ראשון ייפגש רחמים עם שחקן העבר של מכבי חיפה, רדוסלאב מיכאלסקי, שהמליץ להחתימו. "אם מילה יסכים להגיע לישראל, זה יהיה רק בגלל הגיל", אמר מקורב לעסקה.

המועדון פתח במשא ומתן עם אביתר אילוז, אבל הצדדים טרם הגיעו לסיכום כספי. למגן הוצע לחתום על חוזה לשנתיים, אבל זה תלוי בגובה שכרו. המשא ומתן עם אופיר דוידזאדה יחל בקרוב. במקביל, אלישע לוי בודק אפשרות להחתים שחקנים ממכבי חיפה, את דויד מנגה מהפועל רמת גן ורפי דהן שסיים עונת השאלה בבני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully