וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה ומכבי נתניה מעוניינות בקובי חסן

24.5.2013 / 16:33

הקבוצה מהשרון רוצה שהקשר שעלה איתה לליגת העל יישאר, אך היורדת מנסה לצרפו ובסביבתו משכנעים אותו לבחור בנתניה

העולה הטרייה לליגת העל בכדורגל, הפועל רעננה, מתחילה לעבוד במהרה והיום (שישי) היא הציעה לקשר הוותיק קובי חסן להמשיך ולשחק במדיה גם בעונה הבאה, בליגה הבכירה. בשנים האחרונות הפך חסן למעין קבלן עליות מהלאומית וכעת הוא יצטרך להחליט האם ברצונו לשוב לליגת העל.

במקביל לרעננה, גם היורדת מכבי נתניה פנתה לחסן והציעה לו לשוב לשחק אצלה. השחקן החל את הקריירה בעיר היהלומים וכעת מתלבט מאוד בין שתי הקבוצות, כאשר בסביבתו מנסים לשכנע אותו לבחור בנתניה ולנסות להשיבה לליגת העל.

שחקני הפועל רעננה, אלון זיו (ימין) קובי חסן, עדי נמני. ברני ארדוב
קבלן עליות. חסן/ברני ארדוב

מלבד חסן, בנתניה מעוניינים להחזיר גם את השוער אמיר אדרי, כאשר הקשר רן רול, שחקנה של הפועל נצרת עילית בעונה החולפת, מועמד אף הוא לקבוצה.

המאמן החדש של נתניה, יוסי מזרחי, עדיין מנסה להשאיר את עידן שריקי בקבוצה, למרות שהחלוץ מעדיף לשחק בליגת העל. מזרחי מעוניין לראות אצלו בעונה הבאה גם את בן בנימין, עומר צלישר, ירדן כהן ועידו לוי. מבחינת הצוות המקצועי, הצפי הוא שגיל פישל יישאר המנהל המקצועי של הקבוצה, בעוד מזרחי לא מתכנן להביא עוזר מאמן.

בנתניה מקווים למכור את עלי חטיב, קובי דג'אני ועמרי בן הרוש בסכום כולל של למעלה מארבעה מיליון שקלים, על מנת להכניס כסף לקופת המועדון, מה שיסייע בהעמדת התקציב המתוכנן של עשרה מיליון שקלים לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully