וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע במגעים עם הקשר סבסטיאן מילה

23.5.2013 / 21:00

המנכ"ל אסי רחמים המריא לפולין כדי לשוחח עם קשר ורוצלאב, ויעקוב אחר שחקנים נוספים. סופית: איוניר מנהל מקצועי בנוער

לאחר שהוחלט לנסות למכור את הקשר ויליאם סוארס ולסיים את ההתקשרות עם הבלם בויאן מרקוביץ', בהפועל באר שבע מודעים לאפשרות שרק זר אחד עשוי להמשיך בעונה הבאה – השוער אוסטין אגי'דה, ולכן החלו לעבוד על גיבוש רשימת זרים. ביממה האחרונה המריא המנכ"ל אסי רחמים בחשאי לפולין על מנת לעקוב אחר מספר שחקנים. במועדון בראש רשימת המועמדים שקיבל המנכ"ל נמצא שחקנה של ורוצלאב, הקשר הפולני סבסטיאן מילה (30), לשעבר בנבחרת פולין וכיום קפטן הקבוצה. גם החלוץ מגבון אריק מולונגוי (29) ברשימה. גורם המעורב בעסקה אמר הערב: "מילה שחקן מעניין מאוד, הנסיעה של אסי רחמים היא בעיקר לגביו".

קשר וורוצלאב סבסטיאן מילה. GettyImages
קשר פולני בן 30 המשמש כקפטן הקבוצה. מילה/GettyImages

המועדון פתח במשא ומתן עם אביתר אילוז, אבל הצדדים טרם הגיעו לסיכום כספי. למגן הוצע לחתום על חוזה לשנתיים, אבל זה תלוי בגובה שכרו. המשא ומתן עם אופיר דוידזאדה יחל בקרוב. במקביל, אלישע לוי בודק אפשרות להחתים שחקנים ממכבי חיפה, את דויד מנגה מהפועל רמת גן ורפי דהן שסיים עונת השאלה בבני יהודה.

בעניין אחר: זה היה באוויר כבר זמן רב, אבל הערב הוחלט במועדון למנות רשמית את מוטי איוניר לתפקיד המנהל המקצועי במחלקת הנוער. כזכור, איוניר היה מועמד לקבל את התפקיד יחד עם סתיו אלימלך, אך לאחר פגישה עם ברקת הוא סגר את תנאיו.

מוטי איוניר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מדרים. מוטי איוניר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully