וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שלומי דורה סיכם לעונה אחת

23.5.2013 / 17:14

המאמן שב לקדנציה שנייה אחרי שסגר עם יואב כץ. דורה: "שמח לחזור הביתה, מקווה שאוכל להצעיד את הקבוצה שוב לצמרת"

בזמן שניר קלינגר סגר במ.ס. אשדוד, בהפועל חיפה עמלו בשבוע האחרון על מציאת מאמן לעונה הבאה כאשר שלומי דורה, שאימן בעונה שעברה את בני סכנין, סגר בקבוצה ויאמן אותה בעונה הקרובה. דורה ניהל בימים האחרונים מגעים עם יואב כץ שהביע עניין להחזיר את המאמן.

שלומי דורה מאמן בני סכנין. קובי אליהו
סוגר מעגל. שלומי דורה/קובי אליהו

שלומי דורה מסר בתגובה: "אני שמח לחזור הביתה. מקווה שיחד עם שחקני הבית אותם אימנתי בקבוצת הנוער ועם שחקני חיזוק נוספים נוכל להצעיד את הקבוצה לצמרת".

בעלי הפועל חיפה יואב כץ מסר בתגובה: "שלומי מאמן ראוי ומתאים לקבוצה. אחרי שצבר ניסיון רב בשנים האחרונות ולנוכח היכרותו רבת השנים עם המועדון, הוא יעשה את השילוב הנכון בין שחקני הבית - שהם הרוב בקבוצה - לשחקני החיזוק ואני משוכנע שהוא יצעיד את הפועל חיפה להישגים".

דורה, 40, הוביל את קבוצת הנוער של הפועל חיפה לאליפות היסטורית בעונת 2005/6 וכעבור שנה החליף את רפי כהן כמאמן הקבוצה הבוגרת בליגה הלאומית. דורה הדריך את האדומים במשך ארבע עונות ועזר לקבוצה לעלות לליגת העל. במהלך עונת 2009/10 מינה כץ את ניצן שירזי כמנהל מקצועי מעל דורה ובסיום אותה עונה נפרד המאמן מהמועדון.

דורה הדריך במשך עשרה מחזורים את הפועל רמת גן בעונת 2010/11 לפני שפוטר. לקראת סיום העונה מונה למאמן בני סכנין, עזר לקבוצה לשרוד בליגה ונשאר בה עד לשלהי העונה החולפת, אז פוטר ופינה את מקומו למרקו בלבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully