וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בויד לא שיחק, בנאדו התרשם מחלוץ בורקינה פאסו

23.5.2013 / 10:55

בחיפה חוששים שהאמריקאי סופסל בכוונה בשל נוכחות בנאדו, שצפה באודראוגו (24). ניסיון לגשר על הפערים עם חריסטופי

במכבי חיפה ינסו לקדם בימים הקרובים את המגעים עם קשר אומוניה ונבחרת קפריסין, דמטריס חריסטופי. כזכור, אתמול החליטו הצדדים להפסיק את המגעים ולחדש אותם בקרוב, לאחר שפרקליט המועדון עו"ד אודי שוכטוביץ שמע בקפריסין כי ההצעה של הירוקים נדחתה. חיפה הציעה 600 אלף יורו בעוד שאומוניה דורשת כבר מיליון יורו. "הפערים גבוהים מאוד. ראשי אומוניה חשבו שניתן להם כל סכום. אנחנו רוצים את חריסטופי, אבל לא בכל מחיר", אמרו במועדון.

איסיאקה אודראוגו שחקן אדמירה. AP
דווקא הוא הרשים את בנאדו. איסיאקה אודראוגו/AP

המאמן אריק בנאדו צפה אתמול במשחק בין ראפיד וינה ואדמירה האוסטרית בשאיפה לעקוב אחר החלוץ טרנס בויד, אך השחקן לא שותף ובחיפה טוענים כי ייתכן מאוד שהמהלך נעשה בכוונה, כדי לגרום להם לרדת מהשחקן. נציג של חיפה אמור לעקוב אחרי המשחק ביום ראשון מול ריד ולאחריו תתקבל החלטה. בכל מקרה, חיפה לא מתכוונת לרכוש את החלוץ לפני שתוכל לראות אותו. הבוקר התברר כי בנאדו נסע לעקוב גם אחרי חלוץ נבחרת בורקינה פאסו המשחק באדמירה, איסיאקה אודראוגו (24) שכבש ששה שערים העונה.

בחיפה ממתינים להתפתחויות בגזרת איתי שכטר ואבי ריקן. עם האחרון ינוהלו מגעים מתקדמים במידה ולא ייצא לשחק באירופה. שכטר תלוי בהחלטה של קייזרסלאוטרן.

הפגישה עם המגן אלעד גבאי נדחתה מיום ראשון (חלק מחברי הנהלת מכבי חיפה ימריאו לצפות בגמר ליגת האלופות) ותיערך כנראה ביום שני. השחקן אמור לחתום על חוזה לארבע עונות כשאם עמאשה יעשה את הדרך ההפוכה ינוכה נתח משמעותי מסכום המכירה. "אנחנו מעדיפים שעסקת הטרייד תתבצע, אבל בכל מקרה גבאי אמור לעבור אלינו", אמרו.

עדכון ראשון: 9:38

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully