וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אורלכר הודיע על פרישה, וודסון חזר לאוקלנד

22.5.2013 / 22:13

הליינבקר הנהדר נפרד אחרי 13 עונות בשיקגו ברס, מגן הפינה שב לריידרס במדיהם שיחק 8 שנים בתחילת הקריירה

יותר מדי פוטבול אין בימים אלה ואחרי הדראפט, כולם כבר מחכים לפתיחת משחקי טרום העונה, שיגיעו בעוד כחודשיים וחצי. למרות זאת, 24 השעות האחרונות סיפקו כמה חדשות מעניינות מרחבי הליגה.

בריאן אורלכר, הליינבקר הנהדר של שיקגו, הודיע על פרישה ממשחק אחרי קריירה שנמשכה 13 שנים. "חשבתי רבות על עתידי ב-NFL והחלטתי שזה הזמן לפרוש", כתב אורלכר בחשבון הטוויטר שלו, "יכולתי להמשיך לשחק, אך אני לא בטוח שעם אותה יכולת או תשוקה שהיו תואמים לסטנדרטים שלי. כשחשבתי על כך ועל האפשרות לפרוש אחרי שלבשתי רק חולצה אחת, של מועדון מיוחד, לאורך כל הקריירה, הבחירה נעשתה ברורה".

אורלכר, שעשוי להיכנס בעתיד להיכל התהילה, נבחר במקום התשיעי של דראפט 200 וזכה בתואר הרוקי ההגנתי של העונה. ב-2005 הוא נבחר לשחקן ההגנה של העונה ולזכותו גם שמונה בחירות לפרובול והופעה בודדת בסופרבול. הוא מסיים את הקריירה במקום הראשון בתולדות הברס בתיקולים (1,779) ועם 41.5 סאקים ו-22 חטיפות ב-182 משחקים. הוא החמיץ משחקים רק בשלוש עונות לאורך הקריירה, אחת מהן היא האחרונה, בה נפצע בשבוע ה-13 במדרף אחר ראסל ווילסון מסיאטל.

בריאן אורלכר שחקן שיקגו ברס. Jonathan Daniel, GettyImages
זהו, הביתה. אורלכר/GettyImages, Jonathan Daniel

מי שדווקא לא הולך לשום מקום הוא צ'ארלס וודסון. מגן הפינה חתם לעונה באוקלנד תמורת 4.3 מיליון דולר. וודסון, שחקן ההגנה של 2009 וזוכה ההייזמן של 1997, נבחר במקום הרביעי של דראפט 98' על ידי הריידרס, במדיהם שיחק שמונה עונות. לאחר מכן עבר לשבע עונות בגרין ביי וכעת הוא חוזר הביתה.

חדשות רעות מגיעות מכיוון סגנית האלופה סן פרנסיסקו, שם התופס מייקל קראבטרי סובל מקרע בגיד האכילס וייאלץ לעבור ניתוח, שככל הנראה ימנע ממנו לשחק בעונה הקרובה. קראבטרי בן ה-25 סיפק את העונה הטובה בקריירה אשתקד וסיים עם 85 תפיסות ל-1,105 יארדים. כעת הוא יקווה להחלמה מואצת, כמו זו של טרל סאגס, שעבר ניתוח דומה בפגרה שעברה והצליח לשוב למגרשים במהלך העונה.

מייקל קראבטרי סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. רויטרס
הלכה העונה, עוד לפני שהחלה. קראבטרי/רויטרס

ג'ינו סמית' ממשיך לרתק את ניו יורק עוד לפני שזרק אפילו כדור אחד במדים הירוקים של הג'טס. הקוורטרבק הצעיר של הסילונים בחר בחברת סוכנות השחקנים של הראפר ג'יי זי על מנת שזו תייצג אותו. כזכור, מיד לאחר שנפל מהסיבוב הראשון בו צפוי היה להיבחר תחילה אל המקום ה-39 בדראפט האחרון, סמית' פיטר את סוכניו וכעת עבר לחברה שמייצגת בין היתר גם את רובינסון קאנו, כוכב היאנקיז.

ואם כבר בדראפט עסקינן, הקומישינר רוג'ר גודל אישר את השמועות לפיהן הדראפט הבא יוזז לאמצע מאי, זאת בשל אירוע פסחא שייערך באפריל ברדיו סיטי מיוזיק הול בניו יורק, בו נערך הדראפט בכל שנה. "אין לנו ברירה אחרת", אמר גודל, "חשוב לנו לשמור על המיקום של הדראפט". גודל מסר את הדברים בישיבת האביב של הבעלים, שנערכה היום בבוסטון ובה הוא גם אמר שעונת 18 משחקים והגדלת הפלייאוף הן שתי הצעות שעדיין נמצאות על השולחן.

לטוויטר של עידן ויניצקי

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully