וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: דודו גורש שוקל לעזוב אחרי 12 שנה

22.5.2013 / 19:22

הקפטן עשוי להימכר כדי לפתור את הבעיות הכלכליות של הקבוצה. ספק גדול גם לגבי עתידם של אדי גוטליב ושניר משען

הפועל עכו כלל לא יודעת אם תפתח את עונת 2013/14 לאחר שהמשבר בין עיריית עכו לבין המועדון רחוק מלהיפתר. נכון לעכשיו הקבוצה נמצאת בבור כלכלי גדול, ונראה שאם העירייה לא תסייע בתקציב, עכו עלולה אף להפסיק את פעילותה ולהתפרק. אפשרות נוספת שעלתה בימים האחרונים היא שהקבוצה תמכור שחקנים, אך גם על פי המתווה הזה יהיה לעכו קשה להתקיים. "אם המשבר הזה לא ייפתר, רק נס יעזור לקבוצה הזו", אמר גורם בקבוצה. "לא ייאמן שבגלל אגו עכו תתפרק".

דודו גורש שוער הפועל עכו. ברני ארדוב
חוסר הוודאות נמשך. דודו גורש/ברני ארדוב

נכון לעכשיו, קיים חוסר ודאות בקרב המאמן יובל נעים והשחקנים שכלל לא יודעים היכן ישחקו בעונה הבאה. נעים עצמו סיכם בכפוף לפיתרון המשבר, אבל הוא עלול להודיע רשמית בשבוע הקרוב כי הוא מוותר על הסיכום בכדי לחפש לעצמו קבוצה חדשה. שחקן נוסף ששוקל לעזוב הוא דודו גורש, שמשחק בקבוצה ב-12 השנים האחרונות ועלול לעזוב אם המשבר לא ייפתר. פרט לגורש, גם אדי גוטליב ושניר משען עלולים להימכר בכדי להכניס כסף לקופת המועדון.

בשלב הזה במשבר בין עיריית עכו לקבוצה, הצדדים מתבצרים בעמדתם כאשר דרישת העירייה לא השתנתה ובמרכזה שהיושב ראש לשעבר ציון ויצמן יפנה את מקומו ויעזוב באופן סופי את המועדון. מנגד, בקבוצה ממתינים לישיבת מועצת העיר שאמורה להתקיים בשבוע הבא כשבסיומה הם מקווים תתקבל החלטה להעביר כסף. מקורב לראש העירייה ציין כי שמעון לנקרי לא מתכוון לוותר: "הוא הבין שציון לא הלך לשום מקום ולמרות שהוא כבר לא יושב ראש בפועל, הוא עדיין נמצא מאחורי הקלעים", סיפר. "רק אם ציון יזוז לגמרי, הקבוצה תקבל כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully