וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: סיכויים נמוכים שאיתי שכטר יצטרף

בקייזרלסאוטרן זוכרים לאדומים את המו"מ הקשוח ולא יבואו לקראתם כספית. חרסיסיץ’ קיבל הצעות מפילדלפיה וק"ש

חלוץ קייזרסלאוטרן איתי שכטר, המבוקש על ידי הפועל תל אביב ומכבי חיפה, ימתין עד יום שני הבא להתבהרות תמונת המצב לגבי עתידו המקצועי. כידוע, רק בשבוע הבא יוכרע האם מחזיקת כרטיסו תעפיל חזרה לבונדסליגה בתום צמד משחקי המבחן נגד הופנהיים. אלא שכבר עכשיו ברור שהסיכויים שהשחקן ישוב להפועל תל אביב לא גבוהים. לוואלה! ספורט נודע כי אם קייזרסלאוטרן תעלה, החלוץ יהיה זכאי על פי חוזהו לשכר של כ-600 אלף יורו, סכום שכמעט אף קבוצה בישראל לא תשלם.

ככל הידוע, לאוטרן לא תסכים לשחרר את החלוץ ללא תמורה ובמיוחד לא כאשר מדובר בהפועל תל אביב, שכן הגרמנים זועמים על המו"מ הקשוח שניהל בזמנו אלי טביב למכירת החלוץ וגילי ורמוט. כזכור, שכטר נמכר ב-2.5 מיליון יורו ועל פי ההערכות הגרמנים יבקשו על כרטיסו של החלוץ לפחות מיליון יורו. המצב הכלכלי של האדומים לא יאפשר להם לעמוד בסכום שכזה. אגב, גם שכטר ישוחרר, הוא מתכוון לדרוש שכר של 350 אלף יורו לעונה בחוזה ארוך טווח, מה שגם יקשה על האדומים לצרפו.

איתי שכטר שחקן קייזרסלאוטרן. GettyImages
האדומים לא יוכלו לעמוד בשכרו. שכטר/GettyImages

גם קשר עירוני קרית שמונה בריאן חרסיסיץ' עדיין רחוק ממתחם חודורוב. השחקן קיבל הצעה לחתום על חוזה חדש בקריה וכן הצעה מקבוצת פילדלפיה יוניון מה-MLS. אם האדומים לא יגישו לשחקן הצעה רצינית בימים הקרובים, הוא עשוי לחתום בארצות הברית, שם הוא שוהה בימים אלו בחופשה משפחתית, להמשיך בקרית שמונה. כידוע, חרסיסיץ' מעוניין לשדרג את שכרו מהעונה שעברה ואף לקבל חוזה ארוך טווח של שלוש שנים לפחות. לפיכך, כרגע לא נראה שהפועל תל אביב תוכל לעמוד בדרישותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully