וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "מחר אדע מי השחקנים שיהיו ביורו"

22.5.2013 / 17:14

מאמן הנבחרת הצעירה סיכם את מחנה האימונים וציין: "גיא אסולין נלקח בחשבון". ביטון: "ההתרגשות מתחילה להגיע"

בעוד שבועיים מהיום (רביעי) ייפתח בישראל יורו הצעירות. הנבחרת הישראלית נמצאת במחנה האימון בשפיים, ובשעה זו מכנסת מסיבת עיתונאים. משחק הפתיחה יהיה מול נורבגיה, וברביעי הקרוב בקרית אליעזר תקיים הנבחרת מפגש הכנה אחרון, מול נבחרת סלובקיה (19:30, כניסה חופשית).

"עבדנו טוב מאוד מבחינה פיזית", אמר המאמן גיא לוזון. "עבדנו במחנה האימון הזה על הגיבוש והכנו את השחקנים לקראת העצימות שתהיה בעוד שבועיים. השחקנים עבדו בצורה טובה ורצינית, והם נראו מחויבים. אני חושב שהכול בסדר".

לקראת משחק האימון אמר לוזון: "זו הרצה לקראת הטורניר עצמו. מראש, אנחנו מתכוונים לשתף את כל שחקני הסגל. יש שחקני פלייאוף תחתון שלא שיחקו כחודש, וזה חשוב להריץ אותם. יש לנו שחקנים פצועים שלאט לאט חוזרים לכושר. מקווה למשחק אימון טוב, שבוע לפני היורו".

מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל גיא לוזון. קובי אליהו
"מי שלא יכול לעמוד בחשיפה, שיפרוש". גיא לוזון/קובי אליהו

לגבי סגל השחקנים אמר לוזון: "אחרי האימונים של היום ומחר אדע בתוך תוכי מי השחקנים שיהיו ביורו. הראשונים לדעת יהיו השחקנים. גיא אסולין נלקח בחשבון. אנחנו נראה מי השחקנים שנמצאים כאן ואני אחליט אם הם טובים ממנו או שהוא טוב מהם".

לגבי השמועות שמשדכות אותו לבית"ר ירושלים אמר: "אני מתרכז אך ורק בהכנות ליורו, במשחקים הקרובים. זה הדבר היחיד שמעניין אותי". כשנשאל על היריבות העתידיות ענה: "אני לא מתרכז ביריבות אלא בנבחרת שלי. אתם יודעים יותר טוב ממני מי מגיע לכאן".

ניר ביטון הוסיף: "ההתרגשות מתחילה להגיע. כל שחקן חולם להיחשף. אישית, ברור שאני רוצה לצאת לחו"ל, לאו דווקא בגלל היורו. הציפייה של כל שחקן היא לשחק ברמות הכי גבוהות, אבל אם כולנו נשחק טוב כנבחרת ונעמוד טוב, ואז כל אחד גם יתבלט באופן אישי".

לוזון חתם: "כל שחקן חולם להגיע לרגע שיתייחסו אליו. מי שלא יכול לעמוד בחשיפה, שיפרוש. יש פה שחקנים שנבחרו קודם כל על פי האופי שלהם ועל פי האישיות שלהם. הם שחקנים חזקים מספיק כדי לעמוד במשימה והם יעשו את זה. אני יכול להבטיח שנעשה את המקסימום שלנו ונקווה שהוא יספיק".

שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל ניר ביטון. קובי אליהו
"ההתרגשות מתחילה להגיע. כל שחקן חולם להיחשף"/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully