וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע ואילוז במשא ומתן על חוזה לשנתיים

22.5.2013 / 14:49

המגן אמור לחתום בקרוב בכפוף למו"מ הכספי. עלות רכישת צעירי: כמיליון שקל. דאגה במועדון: לא התקבלו הצעות על סוארס

הפועל באר שבע החלה במשא ומתן להחתמת אביתר אילוז. הקפטן קיבל הצעה לחתום על חוזה לשנתיים, אך טרם הוגשה לו הצעה כספית. הצדדים מעריכים כי בימים הקרובים העסקה תיחתם. את השחקן מייצג סוכן השחקנים אפי סופר. במועדון חוששים משום שטרם הגיעה הצעה על וויליאם סוארס, שרוצה לעזוב. ייתכן והשחקן ישוחרר בפחות ממחצית הסכום בו נרכש.

שחקן הפועל באר שבע, אביתר אילוז. נמרוד סונדרס
הצדדים מעריכים כי בימים הקרובים העסקה תיחתם. אביתר אילוז/נמרוד סונדרס

כפי שפורסם אתמול (שלישי) אלישע לוי מעוניין במספר שחקנים של מכבי חיפה, ביניהם לירוי צעירי ואוראל דגני, וגם ברפי דהן שסיים חוזה בבני יהודה וסביר להניח שלא יתברג כשחקן הרכב במכבי תל אביב ויחזור לטוברוק. באר שבע הבהירה לטוברוק כי מלבד דהן היא מעוניינת ברכישת בן והבה, ומתנהל משא ומתן בין הצדדים. רכישת צעירי תעלה למועדון מיליון שקל. במקביל, במועדון עדיין מנסים לשכנע את אליניב ברדה לחזור לישראל. החלוץ, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, שוקל את הנושא. כזכור, באר שבע כבר הבהירה לו כי תהיה מוכנה להציע לו חוזה ארוך טווח.

דויד מנגה הוא השחקן המועדף של אלישע לוי בחלק הקדמי. הפועל רמת גן דורשת כחצי מיליון דולר תמורת השחקן, ולא ברור האם אלונה ברקת תסכים לשאת בעלויות. אביתר אילוז אמור לסכם בימים הקרובים על חוזה לעונה נוספת, לאחר שזומן לפגישה עם סוכנו אפי סופר בעניין. המשא ומתן עם אופיר דוידזאדה יחל בקרוב, כשההערכה היא שהמגן יקבל שדרוג בשכרו בתמורה לחתימה על חוזה ארוך טווח.

התקשורת באלבניה מדווחת כי החלוץ האלבני סבינו פלאקו (28) מועמד לקבוצה, אך מתברר שהשחקן הוצע וכרגע אין כל סיכום עימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully