וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענן פן: "מדובר באחת מתצוגות הספורט היפות שנראו כאן"

22.5.2013 / 12:40

מאמן נבחרת ישראל בראגבי שביעיות מכוון גבוה לקראת אליפות אירופה דרג A שתתקיים בסוף השבוע הבא בוינגייט

מסיבת עיתונאים מיוחדת לקראת אליפות אירופה בראגבי שביעיות התקיימה היום (רביעי) בבניין הוועד האולימפי בתל אביב. טורניר אליפות אירופה בראגבי שביעיות דרג A יתקיים בסוף השבוע הבא (31 למאי- 1 ליוני) במכון וינגייט, בהשתתפות 12 נבחרות. הטורניר מחולק לשניים, בישראל ובבלגיה, ובסופו של דבר תהיה זו נבחרת אחת בלבד שתעפיל לדרג העל של אירופה, הנקרא דרג הגרנד פרי. ראגבי שביעיות הוא ענף ספורט אולימפי החל ממשחקי ריו 2016, ובניגוד לראגבי המסורתי, מדובר במשחקים קצרים של 14 דקות כל אחד, כך שנבחרת יכולה לשחק ארבעה משחקים ביום אחד. באליפות ישתתפו 12 נבחרות שישחקן בשני בתים. בסוף הסיבוב יעלו שתי הראשונות מכל בית לשלב הטופ 4 וישחקו ביום שבת בשיטת חצי גמר.

המטרה של נבחרת ישראל, לפי אנשי איגוד הראגבי, היא לסיים הפעם בין ארבע הראשונות. קפטן הנבחרת נמרוד קפלן אמר במסיבת העיתונאים: "המטרה שלנו היא להיות בטופ 4. אנחנו מתרגשים מאוד, זו פעם ראשונה שאנחנו משחקים בארץ במעמד כזה, אני מאמין שנספק את הסחורה ושכל מי שיגיע יראה ראגבי טוב".

מאמן נבחרת ישראל, רענן פן, התייחס להכנות שנעשו בארץ כדי להעלות את רמת הנבחרת: "הבאנו לכאן מומחים בעלי שם עולמי כמו פיטר ריצ'רדס שהיה אלוף אנגליה בראגבי שביעיות . מאמן הכושר של נבחרת אנגליה היה אחראי להכנה הפיזית של השחקנים שלנו שהגיעו לשיפורים של 15-20 אחוז בכוח ומבחני מהירות וסיבולת. אנחנו מגיעים לטורניר הזה בסגל כמעט מלא שזה הישג לא קטן בספורט כל כך פיזי. באליפות אנחנו נציין את הדרך שבה השחקנים הפכו מחובבנים לספורטאים שחושבים כמו מקצוענים ומתנהגים בהתאם. זו תהיה רמת הראגבי הגבוהה ביותר שנראתה כאן ב-15 השנים האחרונות ואחת מתצוגות הספורט היפות שנראו כאן".

יו"ר איגוד הראגבי מנחם בן מנחם הוסיף: "החוויה השלמה שלנו היא אי של תרבות ספורט, הרבה קהל משפחתי, הרבה ילדים ונשים. הפעם אנחנו עושים פסטיבל בצמוד עם 6 הרכבים של מוזיקה חיה, ונותנים חבילה שלמה של בילוי לכל המשפחה. עם זאת, המטרה הראשונה שלנו היא לנצח כמה שיותר מ-7 המשחקים של הנבחרת בסוף השבוע.


משחקי הנבחרת הישראלית באליפות אירופה:

יום שישי 31/5

10:30 ישראל - ליטא
12:30 ישראל - קרואטיה
15:50 ישראל - בלגיה
17:28 ישראל - סרביה

יום שבת 1/6

11:05 ישראל - פולין
בהמשך היום: משחקי הטופ 4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully