וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אבו יונס וצ'יזיק נפגשו לשם העברת שחקנים

22.5.2013 / 10:47

בלבול יצטרך לבחור את מי הוא מעוניין. בין השמות: ימפולסקי, הייבר וכליבאת. אבו יונס אישר: "היחסים בינינו לחיפה מצוינים"

יושב ראש בני סכנין מוחמד אבו יונס נפגש אתמול (שלישי) עם מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק, וביקש ממנו לקבל בהשאלה כמה שחקנים משורות סגנית האלופה. כידוע, היחסים בין סכנין לחיפה טובים מאוד, ובשנים האחרונות נרקמו לא מעט עסקאות בין המועדונים, כשכעת בסכנין שמו עין על כמה, ובעיקר מדובר בדלה ימפולסקי, דניאל הייבר ומוחמד כליבאת, ששיחק בעונה שעברה בסכנין וכרטיסו שייך לחיפה.

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס. אדריאן הרבשטיין
בשבוע הבא פגישה נוספת. אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

בשורות הירוקים עדיין לא החליטו סופית לגבי מעמדם של כליבאת והייבר, אבל אם השניים אכן ישוחררו, קיים סיכוי גבוה שהם יגיעו לסכנין. השיחה בין צ'יזיק לאבו יונס הוגדרה כטובה מאוד ועל פי גורמים המעורים בפרטים, מנכ"ל מכבי חיפה הבטיח ליושב ראש סכנין לסייע לקבוצה ולתת לה זכות ראשונים על כמה שחקנים אם אלו יסכימו לשחק בשורות סכנין. מי שיצטרך להחליט לגבי השחקנים שאותם הם מעוניין לראות הוא מרקו בלבול, שחתם על חוזה לעונה נוספת. רק לאחר החלטתו של בלבול, ייכנסו הצדדים למשא ומתן שיכלול גם את השחקנים עצמם.

צ'יזיק ואבו יונס קבעו להיפגש שוב במהלך השבוע הבא, אז יודיע אבו יונס למנכ"ל חיפה באילו שחקנים מעוניינת סכנין. אבו יונס אמר על הפגישה: "היחסים בינינו למכבי חיפה מצוינים. דיברנו בקווים כלליים על האפשרות להשאיל שחקנים מחיפה. מרקו הוא זה שיצטרך כעת להחליט במי הוא מעוניין ובשבוע הבא ניפגש שוב ונדבר על דברים יותר קונקרטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully