וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלשני רוח: פתיחה טובה למעין דוידוביץ' בהולנד

22.5.2013 / 10:18

מדליסטית הארד מאליפות העולם חגגה את יום הולדתה ה-25 עם המקום השני בתום ארבעה שיוטים בתחרות במדמבליק

מדליסטית הארד מאליפות העולם בגלשני רוח, מעיין דוידוביץ' מהפועל תל אביב חגגה אתמול (שלישי) את יום הולדתה ה-25 בדרך אותה היא אוהבת – גלישת רוח בים. אבל אם כבר יום הולדת ולא בחיק המשפחה והחברים, אז לא נותר לה אלא להעניק לעצמה מתנה. היא עשתה זאת עם פתיחה מצוינת בתחרות הסבב העולמי במדמבליק שבהולנד, שמדרגת אותה שנייה בדירוג הכללי אחרי ארבעה שיוטים אותם סיימה במקומות 2, 6, 5 ו-5. דוידוביץ' שמודרכת בתחרות על ידי פייר, מאמנה האיטלקי בתקופה האחרונה, מפגרת ב-4 נקודות אחרי מואנה דלה הגרמנייה, חברתה לאימונים, שבועיים בלבד אחרי שהשתיים סיימו מחנה אימון בגארדה שבאיטליה.

נמרוד משיח שמלווה על ידי מאמנו תום קורזיץ פתח פחות טוב, ולמרות שיוט ראשון אותו סיים במקום השביעי, את שלושת השיוטים הנוספים הוא סיים במקומות 30, 32, 32 והוא מדורג במקום ה-24 הכללי. יצוין כי התחרות נפתחה בתנאים לא פשוטים של טמפרטורות נמוכות מאוד.

כמו ביתר התחרויות השנה, גם הפעם התחרות מנוהלת תחת פורמט תחרותי ניסיוני לפיו היום ומחר יתקיימו 4 שיוטים קצרים (20 ד' כל שיוט). לאחר 8 השיוטים הראשונים החצי העליון של הצי יעלה לבית הגמר שיתנהל עם יומיים נוספים של 4 שיוטים כל אחד, ובסופם יעלו רק 6 הראשונים לשיוט המדליות.

לעומת גלשני הרוח, תחרות הלייזר רדיאל המתקיימת במקביל, תתנהל בפורמט של 6 שיוטי מוקדמות (3 היום ו-3 מחר). עלייה של חצי מהצי לבית הגמר, 6 שיוטים נוספים, מהם תעלה העשירייה הראשונה לשיוט המד'ליות. אורן יעקב משדות ים המלווה על ידי נופר אדלמן מדורגת במקום ה-21 אחרי יום השיוטים הראשון (14, 25, 27).


שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully