וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: הקבוצה פנתה לרפי דהן

21.5.2013 / 18:09

אלישע לוי בודק אופציות לעמדת הקשר האחורי, גם צעירי שחוזר למכלן על הכוונת. רמת גן דורשת חצי מיליון דולר על דויד מנגה

הפועל באר שבע ומאמנה אלישע לוי מתחילים לחשוב על העונה הבאה. כאחד מהצעדים הראשונים בדרך לשם, באר שבע מנסה למצוא פתרון לעמדת הקשר האחורי והחלה לחפש שחקנים.

ביממה האחרונה, פנתה באר שבע לנציגיו של קשר בני יהודה בעונה החולפת, רפי דהן. השחקן אמור לחזור אוטומטית למכבי תל אביב, אבל מבדיקה שנערכה מתברר כי על פי ההסכם של הצהובים עם בית"ר טוברוק, אם השחקן לא יחזור להיות שחקן מוביל במדי האלופה הטרייה, המועדון של אריק איזיקוביץ' ראשי לעצור את ההסכם בין הקבוצות ולשדך את הקשר הצעיר לקבוצה אחרת.

רפי דהן בני יהודה. ברני ארדוב
בדרך לבאר שבע? דהן/ברני ארדוב

במועדון מבירת הנגב בודקים גם את עלויות רכישת כרטיס השחקן של הקשר לירוי צעירי ממכלן הבלגית, המוערך בכ-200 אלף יורו, אולם לא ברור האם הבעלים אלונה ברקת תסכים למהלך.

מעבר לקשר אחורי, המאמן אלישע לוי מחפש שחקנים גם בעמדות נוספות וייתכן שיפנה לאוראל דגני, אותו הביא בעבר למכבי חיפה. לגבי החלוץ דויד מנגה, הפועל רמת גן דורשת בשלב זה כחצי מיליון דולר עבור כרטיסו ובבאר שבע שוקלים האם ללכת על העסקה ולהחתימו על חוזה ארוך טווח. יש לציין כי ברקת כבר השקיעה בעבר סכום דומה, ברכישת וויליאם סוארס.

באר שבע ממשיכה לנהל משא ומתן לגבי רכישת כרטיסו של הבלם בן והבה. הצדדים עדיין לא קרובים לסיכום, אבל ההערכה היא שיתגברו על הפערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully