וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאטלין מתקרב לגיי, קבע 9.91 שניות בבייג'ינג

21.5.2013 / 16:57

מדליסט הארד מלונדון 2012 ניצח בצורה משכנעת בבירת סין. אליסון פליקס ניצחה ב-200 מטרים. הסינים שלטו ברוחק והגובה

אחרי שתי תחרויות במסגרת סבב ליגת היהלום באתלטיקה, התקיימה היום (שלישי) באצטדיון האולימפי בבייג'ינג תחרות במסגרת סבב ההתאחדות הבינלאומית באתלטיקה. כמה מהכוכבים שהתחרו בסוף השבוע האחרון בליגת היהלום בשנחאי נשארו בסין כדי להתחרות באצטדיון הקן לציפור.

אחד מהם היה ג'סטין גאטלין, מדליסט הארד ב-100 מטרים מלונדון 2012, שעשה עוד צעד כדי להתקרב לטייסון גיי שמחזיק בתוצאת השנה בעולם. גאטלין לא זינק כל כך טוב, אבל התגבר על זה וניצח בצורה משכנעת ובזמן של 9.91 שניות - התוצאה השניה בטיבה בעולם העונה. בן ארצו מייקל רוג'רס סיים שני בזמן של 9.96 שניות וסו בינגטיאן סיים שלישי עם 10.06 שניות.

אליסון פליקס, האלופה האולימפית ב-200 מטרים, ניצחה בריצה החזקה שלה והייתה קרובה לתוצאת השנה בעולם אחרי שעצרה את השעונים בזמן של 22.36 שניות. היא הקדימה בכמעט חמש עשיריות את בת ארצה לשונטה מור (22.85).

הקופצים הסינים הרשימו מאוד בתחרות הזאת והלהיבו את הקהל המקומי. לי ז'ינזה שניצח בליגת היהלום בשנחאי, רשם ניצחון נוסף הפעם עם 8.31 מטרים. בקפיצה לגובה ניצח צ'ן וואנג הסיני, ששיפר משמעותית את שיאו האישי והיה היחיד שעבר גובה של 2.33 מטרים.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully