וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירסחוט פשטה רגל, המועדון יחדל מלהתקיים

21.5.2013 / 14:53

בית המשפט הורה על חיסול המועדון שקרס כלכלית. דור מלול יהפוך לשחקן חופשי. דיין: "זה היה באוויר חודשים. כואב"

מועדון הכדורגל בירסחוט, בשורותיו שיחקו בשנתיים האחרונות דור מלול ורועי דיין, פשט רגל וחדל מלהתקיים. המועדון נמצא בחובות כבדים וגם מפרק שמונה לו לא הצליח למצוא רוכש. בשל המצב הכלכלי, ההתאחדות הבלגית סירבה להעניק לבירסחוט רשיון לשחק בליגה מקצוענית. בדיון שנערך היום (שלישי) בבית המשפט באנטוורפן הביעו כל הצדדים - המפרק, ראשי המועדון והנושים - הסכמה לפשיטת הרגל ולכן התקבלה החלטה לחסל את המועדון.

כאמור, בשנתיים האחרונות שיחקו במועדון שני הישראלים רועי דיין ודור מלול. בעוד החלוץ סיים את חוזהו בקבוצה והפך לשחקן חופשי, המגן נרכש בקיץ שעבר ממכבי תל אביב והחזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות בקבוצה. בעקבות פשיטת הרגל, מלול יהפוך גם הוא לשחקן חופשי והוא יחפש לעצמו קבוצה אחרת באירופה או בליגת העל.

רועי דיין חלוץ בירסחוט (ימין) מול תמאש היינאל שחקן שטוטגרט. Lars Baron, GettyImages
רועי דיין: "הרגשתי שמצאתי בית שני"/GettyImages, Lars Baron

"זה היה באוויר כבר שלושה חודשים. לא קיבלנו משכורות. היו ניסיונות להציל את הקבוצה שלא צלחו ויעבור זמן עד שנראה קצת מהכסף. זה מאוד עצוב. הרגשתי שמצאתי בית שני והרגשתי מאוד נוח עם האנשים והמערכת במועדון. אהבתי את המקום, נהניתי מכל רגע ורצינו להמשיך את ההתקשורת לעוד כמה שנים. כואב שקבוצה כזאת עם מסורת נעלמת. החלטות ניהוליות לא נכונות של כמה שנים הובילו את המועדון למצב הזה".

בשנת 1999 הוקם המועדון ג'רמינל בירסחוט כתוצאה מאיחוד בין בירסחוט לג'רמינל אקרן. הקבוצה המאוחדת זכתה פעם אחת בגביע הבלגי בעונת 2004/5 ולפני שנתיים שונה שוב שמה לבירסחוט, לאחר שראשי ג'רמינל אקרן עזבו את הקבוצה המאוחדת. בסיום עונה קשה ומתישה ירדה בירסחוט לליגת המשנה, אבל לא תשחק בה בעונה הבאה. כדי לשוב להתקיים המועדון יצטרך לקום מחדש בליגה הרביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully