וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי בודק אפשרות להחתים שחקנים מחיפה

21.5.2013 / 9:11

גורם בבאר שבע: "רוצים מגן ימני וחלוץ". המועדון לגל כהן: אם לא תחתום בבני יהודה, נגיש הצעה. לחץ על ברדה לשוב

שוק העברות בהפועל באר שבע מתנהל בימים האחרונים בקצב נמוך מהרגיל. הסיבה לכך היא העובדה שהמאמן אלישע לוי יצא לחופשה בארצות הברית, ובמועדון טוענים כי המגעים יואצו רק ביום שלישי הבא, עם שובו ארצה. בינתיים, לוי בודק אפשרות לצרף שחקנים ממכבי חיפה. גורם במועדון אישר: "אנחנו מחפשים מגן ימני. עודד אלקיים ואוראל דגני הם אופציות".

במועדון בודקים גם אפשרות להביא את אחד החלוצים שישוחררו משורות הירוקים. לוי מאוד מעריך את ויאם עמאשה ודלה ימפולסקי וצפוי לשוחח איתם, אך לא ברור האם הם יסכימו לעבור לדרום, כשאלון תורג'מן לא מעוניין לעבור דרומה. אנדריי פיליאבסקי ותמיר כהן אמורים להימכר, אבל אם חיפה תסכים להעבירם בהשאלה תיבדק גם האופציה הזאת. המאמן מחפש בלם ישראלי או זר במקום בויאן מרקוביץ', שהחוזה שלו מאפשר למועדון להיפרד ממנו בינואר 2014, או קודם לכן תמורת פיצוי כספי. שכרו מוערך בכ-120 אלף דולר.

ויאם עמאשה מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אלישע לוי אמור לשוחח עמו. ויאם עמאשה/אדריאן הרבשטיין

במועדון טוענים כי תוגש הצעה לגל כהן אם לא יחתום בבני יהודה. בין אלונה ברקת למשה דמאיו ישנם יחסים טובים, ולכן למועדון אין כוונה להיכנס למשא ומתן כל עוד השחקן, שמבוקש גם במכבי חיפה, לא סיים את המשא ומתן עם הזהובים. שחקנים נוספים שמעניינים את אלישע לוי: אליניב ברדה ודוד מנגה שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט. לגבי ברדה, השחקן בוחן אופציות באירופה ורק חוזה לטווח ארוך עם אפשרות לאמן בסיומו עשויה לשכנע אותו לחזור. במועדון לא פוסלים להשקיע סכומי עתק בעסקה כזאת, מתוך הנחה שימכרו אלפי מנויים שיחזירו חלק קטן ממנה. גם קובי דג'אני נמצא ברשימות של המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully