וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אריק בנאדו יעקוב אחרי טרנס בויד

21.5.2013 / 15:31

חלוץ נבחרת ארה"ב וראפיד מועמד לירוקים. לגבאי יוצע חוזה לארבע שנים. עמאשה הבהיר: אם לא אצא לאירופה אסכים לטרייד

one

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו, ימריא מחר (רביעי) לאוסטריה לעקוב אחרי מספר שחקנים וביניהם חלוץ נבחרת ארצות הברית, טרנס בויד, שחקנה של ראפיד וינה. בויד (22, 1.88 מטר), בן לאם גרמנייה ואב אמריקאי נולד בגרמניה וגדל במחלקת הנוער של הרטה ברלין. הוא שיחק בקבוצות המילואים של הרטה ודורטמונד לפני שחתם בקיץ לשלוש שנים בראפיד במדיה כבד העונה 16 שערים בכל המסגרות. לשחקן שבע הופעות במדי נבחרת ארצות הברית. בנאדו יצפה בבויד בפעולה במשחק הליגה של ראפיד נגד אדמירה.

טרנס בויד נבחרת ארצות הברית. AP
16 שערים בכל המסגרות. בויד/AP

עסקת העברת אלעד גבאי מעירוני קרית שמונה למכבי חיפה צוברת תאוצה. אתמול (שני) שוחחו הנשיא יעקב שחר ובעלי קרית שמונה איזי שרצקי וסיכמו ביניהם על מעבר השחקן, בכפוף לסיכום שכרו.

על עסקת הטרייד בין המועדונים שכוללת מעבר של ויאם עמאשה, כמו גם על שחרורו הצפוי של אוראל דגני, פורסם בחודש שעבר בוואלה! ספורט. כזכור, דגני הבהיר כבר אז למקורביו כי היה עוזב את מכבי חיפה בכל מקרה אם גבאי היה מגיע. חיפה תציע למגן מקרית שמונה חוזה לארבע שנים בפגישה שאמורה להיערך בקרוב. שחר ושרצקי סיכמו שאם עמאשה לא יעבור, ישתנו תנאי העסקה. במצב כזה, חיפה תצטרך להעביר שחקנים אחרים (שלומי אזולאי, אלון תורג'מן) או להעביר תשלום חד פעמי גבוה יותר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אלעד גבאי נבחרת ישראל. קובי אליהו
אם עמאשה לא יעבור לקרית שמונה, תנאי העסקה ישתנו. אלעד גבאי/קובי אליהו

עמאשה ממתין להתפתחויות בנוגע לאפשרות שייצא לאירופה, אבל אם זה לא יקרה הוא יסכים לעבור לקרית שמונה ובכך תושלם העסקה שנרקמה בשיחה המוקדמת בין בעלי המועדונים. "מבחינתי זה לא משנה מה חיפה רוצה, כי חיפה לא תחליט לאן אלך. אמרתי כבר שקרית שמונה היא אופציה מצוינת, אבל אני בודק גם אופציות בחו"ל וסוכני בודקים אפשרויות בגרמניה. אני יוצא לחופשה ולא אהיה עסוק בכך בימים הקרובים", אמר הבוקר עמאשה, שהרחיב גם בנוגע להחלטה לשחררו. "אני לא מאוכזב, אבל קצת בהלם. אני מלך שערי הקבוצה בשנתיים האחרונות, זה לא קל", הוסיף החלוץ. "אם אני הבעיה, אז אין בעיה. אחרי דקה יצאתי מהפגישה ואמרתי לאריק: אם זה לטובת מכבי חיפה, אין לי בעיה ללכת".

הנשיא יעקב שחר בודק את העלויות הכרוכות בהחתמת דמטריס חריסטופי, שסוכניו הבהירו לחיפה כי בשלב זה הוא דורש כ-30 אלף יורו לחודש. שחר רוצה מאוד את קשר נבחרת קפריסין, שנחשב לכשרון גדול בארצו. מתברר כי אתמול חזרה חיפה לאופציית חלוץ מאריבור, רוברט בריץ'. אתמול חזרה חיפה גם לאופציה אחרת: הקשר הסלובני של מאריבור גוראן צביאנוביץ' שהיה מועמד למכבי תל אביב.

הקשר תמיר כהן ישמע בקרוב מאוד כי עליו לחפש קבוצה. גם עודד אלקיים עשוי לעזוב לקבוצה אחרת, כשהפועל באר שבע כבר התעניינה בשחקן, כמו גם בלירוי צעירי ובעמאשה. בשעות הצהריים הודיעה הקבוצה כי המאמן אריק בנאדו יטוס מחר לאוסטריה כדי לעקוב אחר שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully