וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "זו אחת הקבוצות הטובות ביותר שלי"

מערכת וואלה! ספורט

19.5.2013 / 21:39

מנג'ר ארסנל שפע מחמאות לשחקנים שלו: "יש לנו בסיס טוב לעונה הבאה". אנדרה וילאש בואש: "זה לא היה בידיים שלנו"

ספורט 2

איזה מחזור סיום דרמטי קיבלנו הערב (ראשון) באנגליה, כשבסיומו צ'לסי וארסנל השיגו את הכרטיסים לליגת האלופות. הבלוז ניצחו 1:2 את אברטון והתותחנים גברו 0:1 על ניוקאסל, בעוד טוטנהאם נותרה בחוץ וסיימה במקום החמישי בעקבות ניצחון 0:1 על סנדרלנד.

לורן קוסיילני שחקן ארסנל כובש מול ניוקאסל. רויטרס
"השילוב בין האיכות והגישה נהדרים, וזו הסיבה שאני תמיד מאמין שאנחנו יכולים לחזור". קוסיילני כובש/רויטרס

ארסנל, שסיימה במקום הרביעי ותחל את העונה האירופית שלה במוקדמות ליגת האלופות, סבלה מלא מעט עליות וירידות העונה, אבל בסופו של דבר היא יכולה לחייך. "אני גאה באופי ובהתלהבות, במיוחד לאור כל מה שהתמודדנו איתו במהלך העונה", אמר ונגר בסיום. "השחקנים מיוחדים. אמרתי להם את זה הרבה פעמים והם הראו את זה. בחודשיים האחרונים הם היו פשוט מצוינים. זה בסיס טוב לרוץ איתו גם בעונה הבאה. אני גאה מאוד. היינו רחוקים מאוד מטוטנהאם וגם אחרי ההפסד בוויט הארט ליין הראינו אופי וגישה טובה לחזור ולסיים עם 73 נקודות, שזה שלוש נקודות יותר מהעונה שעברה".

ארסנל כאמור נהנתה משער של לורן קוסיילני בדקה ה-52, מה שהכריע מבחינתה את העונה כולה. "היו לי הרבה קבוצות בחיים שלי והרצון לעשות דברים טובים הוא תמיד אדיר. זו אחת הקבוצות הכי טובות שהיו לי. השילוב בין האיכות והגישה נהדרים, וזו הסיבה שאני תמיד מאמין שאנחנו יכולים לחזור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גארת' בייל שחקן טוטנהאם מאוכזב. רויטרס
אם רק היה נשרק לטובתו פנדל. בייל/רויטרס

מי שירד מאוכזב מאוד מהסיום הכואב של העונה שלו הוא אנדרה וילאש בואש שקיווה להשתחל לאחד מהמקומות שיובילו אותו לליגת האלופות, אבל הניצחון שלה 0:1 על סנדרלנד לא הספיק. גארת' בייל הוולשי שיגר כדור לחיבורים דקה לסיום, אבל המקום הרביעי חמק מידיה. "זה מעט מאכזב, אבל זה לא היה בידיים שלנו וארסנל עשתה את העבודה שלה כדי לסיים במקום הרביעי", אמר הפורטוגלי.

על סיכום העונה של התרנגולים, אמר וילאש בואש: "אני חושב שהייתה לנו עונה טובה מאוד. להשיג כל כך הרבה נקודות ולהגיע לרמות שהגענו זה משהו שיעזור לנו בעונה הבאה. קבוצות אחרות העלו את הרמה שלהן ובעונה הבאה אנחנו חייבים להשתפר. לכן זה שיעור טוב שאנחנו לוקחים לעונה הבאה. חבל שפספסנו את זה העונה מכיוון שזה היה אמור להספיק לנו".

המנג'ר הפורטוגלי טען כי השופט אנדרה מרינר טעה כשלא שרק לפנדל במחצית הראשונה אחרי שבייל נדחף ברחבה וקיבל צהוב. "זה מאכזב מאוד מכיוון שפנדל לא רק היה משנה את התפתחות המשחק הזה, אלא משנה את ההתפתחות בשאר המשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully