וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי מונה למאמן מכבי נתניה

19.5.2013 / 20:55

מאמן מ.ס. אשדוד בשנתיים האחרונות ידריך את המועדון בלאומית, ואמר לאחר הסיכום: "רואה את המשימה כאתגר אישי"

מכבי נתניה בחרה ביוסי מזרחי כמאמנה בעונה הקרובה. הקבוצה שירדה לליגה הלאומית ערכה ישיבות ושיחות עם מאמן מ.ס. אשדוד בשנתיים האחרונות, אליו פנה המועדון לפני כעשרה ימים. מזרחי נענה לאתגר וסיפר: "אני רואה את המשימה של החזרת הקבוצה למקומה הראוי בליגת העל כאתגר אישי מבחינתי. אני אשמח לקחת על עצמי את האתגר". במידה והקבוצה תעפיל בחזרה לליגת העל, ימשיך מזרחי עם הקבוצה גם בליגת העל. המאמן הוותיק העדיף את הצעת הצהובים על פני הפועל חיפה, כאשר שמו הוזכר גם כמועמד להפועל ירושלים במידה והאיחוד עם קטמון ייצא לפועל.

גם בהנהלה הביעו שביעות רצון מהמינוי, ואמרו: "הנהלת המועדון מאמינה כי יוסי מזרחי הינו המועמד המתאים ביותר לתפקיד לאור ניסיונו הרב הן במועדונים גדולים והן בעבודה עם שחקנים צעירים. מעל הכול התרשמה ההנהלה מרצונו לקחת על עצמו את המשימה. המועדון מאחל למאמן בהצלחה במשימה החשובה להחזרת המועדון לליגה הבכירה בתוך עונה אחת".

מאמן מ.ס אשדוד, יוסי מזרחי. מגד גוזני
אתגר רציני. יוסי מזרחי/מגד גוזני

יושב ראש מכבי נתניה גיל לב אמר לוואלה! ספורט: "יוסי מזרחי הוא אחד המאמנים הבכירים בארץ, ומלבד זה שהוא מאמן מצוין, הוא בן אדם נעים הליכות. המשימה שלנו היא לחזור לליגת העל בתוך עונה. זאת משימה מורכבת, אבל אני מאמין שיוסי הוא האיש המתאים. האתגר של החזרת מועדון כמו נתניה לליגת העל דיבר אליו מאוד, למרות הצעות קונקרטיות מליגת העל, ואני שמח על כך". בפגישה שנערכה בין מזרחי ללב בצהריים, הובהר למאמן שהתקציב ינוע סביב עשרה מיליון שקלים ואולי אף מעט יותר.

מזרחי, 60, חוזר לאמן בליגה השנייה לראשונה מאז הדריך את הפועל ירושלים בשלהי שנות ה-90. מאז עבד איש המקצוע הוותיק במכבי פתח תקוה (שתי קדנציות), בית"ר ירושלים (שתי קדנציות), מ.ס אשדוד (שלוש קדנציות), אפולון לימסול ומכבי תל אביב וכמו כן שימש כעוזר מאמן נבחרת ישראל. המאמן סיים בתום העונה את הקדנציה האחרונה באשדוד שנמשכה שנתיים. הוא מחליף בנתניה את ראובן עטר שהדריך את הקבוצה בששת המחזורים האחרונים של העונה, אך לא הצליח לעזור לה לשרוד בליגה.

ובינתיים בנתניה מתלבטים האם לממש את האופציה על אוגונה אזנוואקה או שמא לוותר על שירותיו. נתניה החתימה את השחקן הצעיר העונה לעונה אחת עם אופצייה לארבע עונות נוספות כשעד תחילת חודש יוני יצטרכו במועדון להודיע לשחקן אם הם ממשים את האופצייה עליו ומחתימים אותו על חוזה חדש. הניגרי המכונה "הוגו" הרשים מאוד את ראשי מחלקת הנוער שממליצים לממש את האופציה. "הוגו שחקן טוב מאוד שיכול להתפתח לזר מצוין", אמר גורם במחלקת הנוער. "חבל שנפספס אותו ועוד כמה שנים ניראה אותו במקומות אחרים, גדולים בהרבה".

בעלי מכבי נתניה גיל לב, קובי בלדב. ברני ארדוב
"המועדון מאחל למאמן בהצלחה במשימה החשובה להחזרת המועדון לליגה הבכירה בתוך עונה אחת". גיל לב וקובי בלדב/ברני ארדוב

בהנהלה עדיין מתלבטים, בעיקר בשל העובדה שבליגה הלאומית ניתן לרשום רק שלושה זרים ולא חמישה כמו בליגת העל. "אם נחתים את אזנוואקה זה ישאיר לנו מקום רק לעוד שני זרים וזה השיקול העיקרי עכשיו. בליגה הלאומית הזרים יכולים להיות ההבדל ונצטרך לחשוב טוב", אמר גורם בכיר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully