וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יואב כץ רוצה להחזיר את ערן לוי

17.5.2013 / 20:45

חלוץ בית"ר הוא המטרה העיקרית של הבעלים, בלי קשר לזהות המאמן שיחתום. שלומי דורה המועמד המוביל, מזרחי צפוי לסרב

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ מנסה להחזיר את ערן לוי למועדון. למרות שהקבוצה עדיין לא החתימה מאמן לעונה הבאה, כץ מתכוון לדרוש מהמאמן שיגיע להחתים את השחקן כרכש הראשון שלו לקראת העונה הבאה. כץ, שאוהב מאוד את לוי, קיבל החלטה להחזיר את חלוץ בית"ר ירושלים בכול מחיר. כזכור, לוי הסתכסך העונה עם מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן שהשעה אותו, והוא לא צפוי להמשיך במועדון. כץ מתכוון מיד לאחר החתמת המאמן להגיש לשחקן הצעה רשמית לחתום לעונה אחת.

ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
כץ אוהב אותו מאוד. ערן לוי/ברני ארדוב

אגב, אם המועמד המוביל של כץ לתפקיד, המאמן שלומי דורה, יחתום, נראה שההחתמה של לוי היא ריאלית אפילו הרבה יותר שכן השחקן אוהב מאוד את דורה, והמאמן נחשב בעיני רבים כיחיד שיכול להפיק מלוי את המיטב מבלי להגיע עימו לעימותים. אם מאמן אחר יחתום בחיפה, יצטרך כץ לשכנע את אותו מאמן להחתים את לוי, כשגורמים בכירים במועדון סיפרו שמבחינתו של כץ החתמה של לוי היא צעד מתבקש.

בינתיים בחיפה ממשיכים להתעסק בנושא המאמן לעונה הבאה כשבקבוצה מעריכים שדורה יהיה זה שיתפוס את מקומו של ניר קלינגר. יוסי מזרחי, איתו שוחח כץ, צפוי לסרב שכן הנסיעות הארוכות מירושלים לחיפה צפויות להכריע את הכף מבחינתו והוא יעדיף לאמן במרכז הארץ. אלי כהן, שהדריך את הפועל רמת גן, וטל בנין נמצאים עדיין בתמונה, אך בשלב זה לא נעשתה אליהם פנייה רשמית. קלינגר, מצידו, אמור להיפגש עם הבעלים של מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן ביום ראשון כדי לסכם את הפרטים שיביאו למינויו הרשמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully